בית המשפט קיבל היום (רביעי) את התביעה שהגיש לקוח לשעבר של חברת הוט, שהוטרד בעשרות שיחות מהחברה לאחר החלטתו להתנתק - כך פורסם לראשונה בתוכנית "צבע הכסף" עם רונן פולק בכאן רשת ב. בפסק דין חריף נגד הוט, כתב השופט חסדיאל: "בעיני הוט, האדם הצרכני הוא שורה ברשימת לקוחות ממנה ישחרר רק המוות או בית המשפט". התובע פוצה לבקשתו ב-19,500 שקלים.
> הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחר הערוץ הרשמי
נגד החברה כבר הוגשו ואף התקבלו לא מעט תביעות, אך לדברי השופט, ניכר שהן לא גרמו לחברה לתקן את דרכיה. "הנתון הגלוי, נטול הבושה, הישיר, והיבש שביסוד התביעה, הוא כי במשך תקופה קצרה של כשבועיים ימים התקבלו אצל התובע 18 שיחות מנציגים שונים של הוט", כתב. "הללו התמידו בהצעותיהם אליו לחזור ולצרוך את שירותי הוט מהם בחר להתנתק, וזאת חרף הפצרותיו העקביות להיעזב במנוחה".
לדברי השופט חסדיאל: "הקשבה לשיחות שהקליט התובע מגלה 70 פנים בתורת השיווק הפוגענית של הוט - 'הנציג הטוב', 'הנציג הרע', 'הנציג הרוחני-אמוני' המכנה את התובע 'איש יקר', 'הנציגה הפטריוטית' המתקשרת שוב על מנת ליידע את התובע בדבר מבצע מיוחד, 'הנציג הבדרן' המבזה את התובע לקול צחוקם של חבריו, והנציג המושח את גסותו בשמן הבשורה הישראלית המתוקה של הפמיליאריות הממוסחרת ומתקלס בתובע תוך שימוש בביטויים 'אחי', ו'נשמה שלי'".
השופט המשיך וכתב: "מדרש אותן שיחות - אין מנוחה ואין שלווה לחוטא המבקש לעזוב את הברית עם הוט. נגזר עליו להיות נתון בכף הקלע של שיחות טלפון חוזרות ונשנות, ושל חקירות חוזרות ונשנות בעילת עזיבתו, בעילת אי היענותו להצעות קודמות, ובעילת אי היענותו להצעה הנוכחית. לא יקבל דין זה - דינו גם לבוז. והכל - עד שישוב אל הוט בתשובה שלמה".
בפסק הדין גם ציטט השופט את אחד מעובדי הוט, שאמר באחת השיחות המוקלטות: "אני מתקשר פה לכולם. לכל אחד מתקשרים אלף פעם ביום, לכל מי שעוזב אותנו".