פחות משבועיים אחרי התקלה הקודמת, גם היום (ראשון), מאז שעות הבוקר, לקוחות שביקשו לשלם באשראי בסופרים וחנויות מסוימות או להעביר כסף באפליקציית ביט, לא הצליחו לעשות זאת, בשל מתקפת הסייבר על חברת הסליקה "קרדיט גארד". בחלק מרשתות השיווק התקלה עדיין לא תוקנה.
> הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחר הערוץ הרשמי
מ"קרדיט גארד", שכבר הכריזה קודם לכן שהאירוע בשליטה, נמסר בתגובה כי "מתקפת מניעת השירותים התחדשה בחלק מהמקומות" וכי היא פועלת לחדש את הפעילות הסדירה במהירות האפשרית. גם מערך הסייבר הלאומי מעורב בטיפול באירוע. ברשתות השיווק מביעים זעם על התמשכות הטיפול.
מומחים בתחום, שעוקבים אחר קווי התקשורת, אמרו לכאן חדשות כי מדובר במתקפה עוצמתית, בדומה לעוצמת המתקפה לפני כשבועיים על שב"א (שירותי בנק אוטומטיים). עוד אמרו הגורמים כי לצורך פעולה כזו, נדרש כוח מדינתי או שווה ערך לכזה.