צעירה בת 18 נהרגה הערב (שלישי) בתאונת דרכים במעורבות שני כלי רכב והולכי רגל בשדרות הרצל שבאשדוד. שלושה בני אדם נפצעו בתאונה, בהם שניים באורח בינוני ואחד באורח קל. בתאונה אחרת, ליד צומת הכניסה לעיר, נהרג הולך רגל בן 67 מפגיעת רכב.
המשטרה עצרה בזירת התאונה שבתוך העיר את נהג הרכב הפוגע ופתחה בחקירה. "כשהגענו לזירת התאונה נחשפו למראה הקשה", סיפר צוות מד"א שהגיע למקום. "בחורה צעירה שכבה במקום כשהיא ללא סימני חיים עם חבלות קשות בגופה ולאחר בדיקות רפואיות ולמרבה הצער נאלצנו לקבוע את מותה".
צוות מד"א שנשלח לטפל בתאונה שבצומת אשדוד סיפר: "ראינו את הולך הרגל, גבר בן 67 שוכב על הרצפה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלות קשות בגופו. ביצענו פעולות החייאה אך לצערנו הרב פציעותיו היו משמעותיות ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".
מתחילת השנה נהרגו בישראל 436 בני אדם ב-401 תאונות קטלניות. מדובר במספר ההרוגים הגבוה ביותר מאז שנת 2005.
לפני כשלושה שבועות נהרגו אסתי בן עמי, ג'ולי חסאן וליאם גלם, תושבות שדה עוזיה בתאונה קשה בכביש 42, ליד צומת בן זכאי. שלוש הצעירות היו בדרך לביתן ממסיבת יום הולדת במושב בן זכאי. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה הקטלנית.
מחקירה ראשונית עולה כי הרכב שבו נסעו הצעירות עשה את דרכו דרומה בקטע כביש שאין בו הפרדה, ובשלב מסוים התנגשו ברכב שהגיע ממול, כאשר טרם התבהר מי סטה מנתיבו. הנהג ברכב הנוסף נפצע קשה.
עוד בנושא
