שרה (שם בדוי), יהודייה שהייתה חברה בקבוצת וואטסאפ של פעילי שמאל בפורטוגל, סיפרה היום (שני) לכאן חדשות כי הפעילים תכננו להרעיל ישראלים שיגיעו לפסטיבל "בום" שבפורטוגל בחודש הבא, לשרוף את אוהליהם ולזהם את המזון והשתייה שלהם.
לפי אתר הפסטיבל, "בום" הוא פסטיבל פסיי-טראנס שמתקיים אחת לשנתיים בפורטוגל למשך שבוע שלם, ומושך אליו קהל מגוון מכל רחבי העולם. בפסטיבל הופעות חיות, סדנאות, הקרנות סרטים ופעילויות אחרות.
