במשרד הבריאות מעריכים כי נגיף הפוליו מתפשט בקרב האוכלוסייה לאחר שנמצא בשיעורים גבוהים במערכות הביוב בירושלים, בבני ברק, ברמלה-לוד והשפד"ן, כך נודע היום (חמישי) ל"כאן חדשות".

משרד הבריאות הנחה את רופאי המחוזות ואת הנהלות ורופאי קופות החולים כיצד להתמודד עם ההתפשטות הנוכחית: השלמת חיסונים ובדיקות מיידיות לכל מקרה של חשד עם שיתוק.
כזכור, בהתפרצות הפוליו בדצמבר 2024, נגרם שיתוק לנער בן 17 ולכן אומרים במשרד הבריאות כי יש חשיבות למי שאינו מחוסן מפני פוליו להשלים את החיסון בדחיפות.