צעיר בן 22 נהרג היום (חמישי) אחרי שקפץ מגובה בהפגנת החרדים נגד הגיוס לצה"ל בירושלים. הצעיר קפץ אל מותו באתר בנייה בשדרות שז"ר בבירה, מגובה כ-20 קומות, ומותו נקבע במקום. המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות המקרה ונראה כי מדובר במקרה אובדני.
בעקבות האירוע הודיעו מארגני ההפגנה על נעילתה וביקשו מהמשתתפים להתפזר, תוך שהם קוראים להם לרדת ממקומות גבוהים ומסוכנים ולהתרחק מאזורים צפופים.
באיחוד הצלה קראו למשתתפים לנקוט בכללי הבטיחות ולהימנע מטיפוס על גגות מבנים, אתרי בנייה או תחנות אוטובוס כדי למנוע פציעות ואסונות. אולם, במהלך ההפגנה תועדו משתתפים רבים מטפסים על גגות ומנופים ועולים אל רבי קומות שטרם הותקנו בהם מעקות.
צוותי מד"א שאבטחו רפואית את ההפגנה העניקו טיפול רפואי ל-56 מפגינים, וארבעה מתוכם נזקקו להמשך טיפול בבתי החולים.
