עשרות תלמידים בבית הספר לקציני ים בעכו לקו בתסמינים של הרעלת מזון. החשד הוא כי אכלו אוכל מקולקל בחדר האוכל של הפנימייה.
בהודעה שנשלחה להורי התלמידים נכתב כי יותר מ-70 מהם התלוננו על כאבי בטן, שלשולים והקאות. כולם נבדקו על ידי רופא ומשרד הבריאות פתח בחקירה.
בעקבות האירוע החליט בית הספר לשחרר לביתם את כל התלמידים הלומדים בתנאי פנימייה בכפר הנוער.
