מספר עובדי עיריית בת ים נעצרו היום (שני) בחשד לשחיתות וגביית כספים שלא כדין מתושבים. החשדות נגדם כוללים סחיטה וקבלת שוחד בתמורה למתן אישורים שונים בניגוד לחוק. בנוסף לעצורים, מספר עובדים נוספים התבקשו להגיע למשטרה למסור עדות במסגרת החקירה.
ראש העיר צביקה ברוט, שהיה שותף לחקירה שנמשכה במשך יותר משנה, מסר: "התחייבנו שלהנהלת העיר בראשותי תהיה אפס סובלנות לשחיתות, ולעולם לא ניתן לאף אחד לשלוח שוב יד לקופה הציבורית בבת ים. הימים האלה נגמרו".
בחודש מרץ, ראש עיריית עכו עמיחי בן שלוש נעצר יחד עם בכירים נוספים בחשד לפרשיית שוחד. עד המפתח בתיק, איש עסקים המכונה "סמי הגדול", סיפר כי שילם כמיליון שקלים עבור קולות לראש העיר.
על פי החשד, בן שלוש והבכירים האחרים פעלו באמצעות קבלני קולות לזכות בבחירות בתמורה להבטחת תפקידים בעירייה וסיוע במכרזים. בהתייחס לפרשה אמר ראש עיריית עכו: "אני סומך על המשטרה, הכול יהיה בסדר".
