לכל העדכונים

בדוח נכתב כי כ-20 תקנים במשרד (מתוך 34.5 תקנים בממוצע) יועדו לעובדים במשרות אמון בלשכות השר והמנכ"ל, ואילו איוש התפקידים המקצועיים במשרד היה חסר. 

עוד התברר כי באופן מצטבר בשנים 2018 - 2023 המשרד הוציא לצורך תפעולו סכומים הגבוהים בכ-40% מהסכומים שהוציא בגין פעולותיו לצורך מימוש ייעודו, ובשנים 2018 - 2019 הוציא המשרד כ-85% ממשאביו הכספיים לצורך תשלום שכר והוצאות תפעול.

המבקר סיכם: "מחד, מרבית תקני המשרד מיועדים לעובדים במשרות אמון בלשכות השר והמנכ"ל - ומאידך, מרבית ההשקעות של המשרד בפרויקטים ירדו לטמיון". עוד ציין המבקר כי אם ראש הממשלה ימצא כי פעילות המשרד נחוצה, עליו להסדיר את תחומי אחריותו וסמכויותיו ולגבש בהקדם תוכנית אסטרטגית הכוללת משימות ויעדים לפעילותו.