רכבת לאילת: השרים מחפשים כותרות במקום לפתור בעיות

רכבת לאילת: השרים מחפשים כותרות במקום לפתור בעיות
שרת התחבורה ושר האוצר הכריזו שיחברו את קריית שמונה לאילת בעלויות מופרכות - במקום לפתור את הבעיות הדחופות בתחבורה
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
שאול אמסטרדמסקי
צילום: כאן חדשות

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ושרת התחבורה מירי רגב, הכריזו אתמול (ראשון) על כך שישקיעו סכומים מופרכים בכל מיני קווי רכבת. באמת מאוד מרגש. רק לפני שסוללים את הקו הזה לאילת, שכולנו יודעים שהוא אף פעם לא יקרה כי מבטיחים אותו כבר 20 שנה, אפשר להשקיע את כל המשאבים האלה, או אפילו חצי מהם - בלפתור את הבעיות של כאן ועכשיו?

נגיד אני גר בירושלים ואם אני רוצה לנסוע לחיפה בשישי ולחזור ברכבת אני לא יכול, כי הרכבת האחרונה יוצאת מחיפה ב-14:00. למה? כובע. או אם אני גר בשדרות ועובד בתל אביב, הרכבת האחרונה שלי באמצע השבוע היא ב-18:00 בערב. כלומר, אני לא יכול להישאר בעבודה יותר מאוחר מ-17:30.

יש עוד מיליון כאלה, ששרת התחבורה ושר האוצר אולי פשוט לא מכירים. כשאתה שואל את עצמך איך זה יכול להיות אתה מבין - הם לא משתמשים בכלל בתחבורה הציבורית. אם השר סמוטריץ' או השרה רגב היו נוסעים איתי כל השבוע הלוך חזור ברכבות, הם לבד היו מבינים מה חסר לנו - יותר קרונות, נגישות לאנשים שבאים עם אופניים וקורקינטים וכו'.

אז לפני שיוצאים בכל מיני כותרות מפוצצות כמו לחבר את קריית שמונה לאילת, מה שבחיים לא יקרה, בואו נתחבר למציאות ונפתור את הבעיות הקטנות של הכאן ועכשיו - לרווחת רוב תושבי ישראל.

הפופולריים