העימות החריף בין סמוטריץ' לנתניהו בלשכתו

העימות החריף בין סמוטריץ' לנתניהו בלשכתו
שר האוצר נטש דיון עם נתניהו: "לא מעניין אותי מה כתוב כאן, איתי לא עובדים ככה" • המשבר עם אגודת ישראל לקראת פתרון • דרעי ניסה לתווך בין נתניהו לאדמו"רים מאגודת ישראל ונדחה
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
נתניהו וסמוטריץ'
צילום: גטי אימג'ס

המגעים לפתרון המשבר סביב התקציב מתקרבים לסיום. בחדשות הערב בכאן 11 פורסמו היום (ראשון) פרטים על עימות חריף שאירע לפני כשבועיים בישיבה שנועדה למצוא פשרה עם אגודת ישראל. שר האוצר בצלאל סמוטריץ' נטש את אותה ישיבה בזעם, "לא מעניין אותי מה כתוב כאן, איתי לא עובדים ככה", אמר שר האוצר בישיבה. 

נתניהו דרש מסמוטריץ' בדיון לעמוד בהתחייבויות לחרדים והציג לו את המספרים. שר האוצר התנגד לכך, ואחרי שראש הממשלה לחץ עליו אמר לו סמוטריץ': "לא מעניין אותי מה כתבת כאן, איתי לא עובדים ככה. תכתוב מה שאתה רוצה ואני אחתום", כך לפי אנשים שהיו בישיבה. נתניהו ומזכיר הממשלה כתבו מספרים, וסמוטריץ' יצא ולא ענה לטלפונים לאחר מכן. 

בתוך כך, יו"ר ש"ס, אריה דרעי, ניסה בשבועות האחרונים להיכנס לבתי האדמו"רים מנהיגי אגודת ישראל, בניסיון לתווך בין נתניהו לאגודת ישראל ונדחה. דרעי ניסה לבקש מהאדמו"רים לסגת מדרישותיהם. בכיר באגודת ישראל אמר לכאן חדשות כי "דרעי לא עמד בהבטחותיו מלפני הבחירות כערב לתקציבים לישיבות למוסדות החרדים. דרעי פגע באדמו"רים ולכן לא יכנס לבתיהם. 

הפופולריים