גם בשבוע הבא, ביום שלישי, ועדת הכספים צפויה לדון ולאשר העברת תקציבים גדולה, ברובה לחינוך החרדי והדתי. כ-155 מיליון שקלים צפויים להיות מועברים ולהצטרף לכספים קיימים במשרד החינוך. בין היתר, כ-94 מיליון שקלים יועברו כתוספת ל"תרבות יהודית", כ-61 מיליון שקלים למוסדות תורניים ותמיכה בקרן הסיוע לאברכים, 75 מיליון שקלים לתוספות לשכר המורים במוסדות המוכש"ר, 40 מיליון שקלים לשעות הוראה נוספות בחינוך העצמאי, כ-32 מיליון שקלים לתלמודי התורה שלא מלמדים לימודי ליבה, כ-27 מיליון שקלים למנהל החינוך הדתי לצורך "העמקת החינוך הציוני-דתי והתורני", ו-4 מיליון שקלים יועברו לתמיכה ברשת מעיין החינוך התורני. רוב הכספים יועברו כחלק מיישום ההסכמים הקואליציוניים עם המפלגות החרדיות.
ועדת הכספים אישרה לאחרונה העברת כספים ממשרדי ממשלה שונים בסך כולל של כ-250 מיליון שקלים, בעיקר לטובת המשרד לשירותי דת, וכן למשרד הקליטה ולמשרד רה"מ. המשרד לשירותי דת יקבל 149 מיליון שקלים עבור השתתפות בתקציב המועצות הדתיות, תמיכה בשירותי דת, הרבנות הראשית ובתי הדין הרבניים. משרד הקליטה יקבל תוספת של 94 מיליון שקלים, בין היתר למלגות שכר לימוד לסטודנטים, השתלבות בשוק התעסוקה של עולים, תוכניות לעידוד עלייה וסל קליטה. משרד רה"מ יקבל תוספת של 4 מיליון שקלים לתוכנית פעולה לסיוע והקלת תנאי השהיה במעברי הגבול היבשתיים לנוסעים ישראלים לאומן.
העברת הכספים היא בעיקר מסעיף "רשויות פיקוח", אך נציגי האוצר בדיון הסבירו, כתשובה לשאלת חברי האופוזיציה, כי לא מדובר בכסף שנגרע מתקציב הרשויות האמונות על הפיקוח. לדברי טל ישראלי מאגף התקציבים במשרד האוצר, "הכסף מגיע מתקציב שיועד עבור שימוש להקמת מוסדות דת. זה גם חלק מתקצוב הפיקוח על בניית מוסדות דת".