עימותים בישיבת הממשלה: "צריך להיות אכזריים"

עימותים בישיבת הממשלה: "צריך להיות אכזריים"
השר חיים כץ הגיב בצעקות לדברים של דיסטל אטבריאן: "לא צריך הסברה ולא צריך נעליים. צריך לתת מכה שלא נראתה 50 שנה" • אקוניס תקף בישיבה ואמר: "כל אזרח שואל היום מה קרה למודיעין הישראלי?"
בצלאל סמוטריץ'
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

צעקות ועימותים אירעו הערב (שבת) בדיון הממשלה בנוגע למלחמה בדרום. שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אמר בתקיפות: "צריך להיות עכשיו אכזריים לא להתחשב יותר מדי בשבויים". ולאחר מכן התבדח, "if you want to shoot shoot don't talk איך האנגלית שלי?". 

הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחרי הערוץ הרשמי, לחצו על הפעמון ואתם מעודכנים

גלית דיסטל אמרה בדיון: "אדוני ראש הממשלה, יושבים אצלי מהבוקר מיטב משפיעני הרשת צריכה שתגיד לי מה לעשות. תתן לי איש קשר". השר חיים כץ הגיב בצעקות: "לא צריך הסברה ולא צריך נעליים. צריך לתת מכה שלא נראתה 50 שנה ולהוריד את עזה אחרת לא תהיה לנו תקומה". 

ויכוח נוסף פרץ בין השרים סילמן וארבל. הראשונה אמרה: "לא דיברו איתי ממשרד הבריאות על מוקדי סיוע". ארבל השיב לה: "אם את רוצה את מוזמנת להיות סגנית שר הבריאות". סילמן המשיכה ואמרה כי "אני לא מעניינת טוב לי איפה שאני אני רק אומרת שלא מתפקדים". בתגובה אמר ארבל: "בסדר בסדר". 

השר אקוניס תקף בישיבה ואמר: "כל אזרח שואל היום מה קרה למודיעין הישראלי?". שיקלי השתיק אותי, ואחד השרים הגיב לו "אל תגיד לנו שקט". 

מאי גולן אמרה בדיון: "מסבירים לנו יפי נפש שרוב התושבים בעזה לא קשורים, ולכן אסור שתיפגע האוכלוסייה.
חמאס נבחר ע"י התושבים והוא לגיטימי כמו כל שלטון דיקטטורי אחר בכל מדינה ערבית. בעזה לא שונאים את חמאס שונאים אותנו. אותנו רוצים להשמיד". 

הפופולריים