חשיפת כאן חדשות

השרה רגב על חלוקת הפופקורן בקבינט: נועד להשתיק אותי בדיונים

רגב על חלוקת הפופקורן בקבינט: נועד להשתיק אותי בדיונים
שרת התחבורה התייחסה לפרסום בחדשות הערב כי בישיבת הקבינט, בה נרשמו עימותים בין השרים הבכירים, היא הוציאה פופקורן וחילקה למשתתפים
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
מירי רגב
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב הגיבה היום (שישי) לפרסום תקרית הפופקורן בחדשות הערב בכאן 11. לטענת השרה רגב הפרסום הוא "השמצה, ונועד להשתיק אותי בדיוני הקבינט". בישיבת הקבינט שנערכה השבוע נרשמו עימותים בין השרים הבכירים - ואירוע אחד ביזארי ומביך. במהלך אותם ויכוחים בין השרים בקבינט, השרה מירי רגב הוציאה פופקורן וחילקה למשתתפים. 

 

לטענת השרה רגב "החל מאמש מופץ פרסום שקרי - פייק ניוז - לפיו 'השרה רגב חילקה פופקורן במהלך ישיבת הקבינט ואמרה שההצגה מתחילה״'. לא היו דברים מעולם והפרסום הוא השמצה מרושעת, שקר מוחלט ומשולל יסוד". עוד הוסיפו בלשכתה כי "השרה מעולם לא אמרה את הדברים שיוחסו לה ובכוונתה לפעול באמצעים משפטיים ולמצות את כל זכויותיה אל מול כל הערוצים, הכתבים ומחוללי הרעל והשנאה שמוציאים דיבתה רעה. הפצת השקרים נועדה לפגוע בשמה הטוב, ללבות כלפיה שנאה ולהשתיק אותה בדיוני הקבינט. ניסיונות אלו לא יצלחו".

הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחר הערוץ הרשמי

מלשכת השרה רגב נמסר כי "השרה רגב תמשיך לשאול את השאלות - גם אם הן אינן נעימות - מתוך מטרה לוודא כי מדינת ישראל עושה כל שביכולתה להשיב את החטופים ולנצח את חמאס תוך שמירה על חיילי צה״ל, והאינטרסים הבטחוניים של מדינת ישראל".

במהלך הדיון השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר דרש לכבוש את רפיח. שר הביטחון יואב גלנט ענה לו בעקיצה: "היית שם פעם?". בן גביר השיב לגלנט: "אף אחד לא ייבחר בך שוב בליכוד". עימות חריף נרשם גם בין גנץ לאמסלם. נתניהו נעמד ודרש מאמסלם להפסיק.

זו הפעם השנייה בה בישיבת הקבינט המדיני ביטחוני מתנהלים ויכוחים ועימותים בין הנוכחים. בשבוע שעבר הפגישה הסתיימה בפיצוץ לאחר ששרים תקפו את הרמטכ"ל, רב אלוף הרצי הלוי, וגנץ על הקמת צוות שיחקור את אירועי 7 באוקטובר. השרים בצלאל סמוטריץ', בן גביר ואמסלם אמרו כי השמות שנמנים עם הצוות תמכו חלקם בהתנתקות, גלנט ניסה להשתיק אותם ובכירים במערכת הביטחון נטשו את הדיון.

בסביבת רגב הסבירו בתגובה לפרסום אמש כי "היא בדיאטה, זה היה בחוץ בכל מקרה. היא הביאה פופקורן בשביל לא לנשנש מאפים וכריכים".

הפופולריים