סמוטריץ': "אצביע נגד השבת כל החטופים תמורת סיום מלחמה"

סמוטריץ': "אצביע נגד השבת כל החטופים תמורת סיום מלחמה"
עוד אמר יושב ראש הציונות הדתית: "למלחמה יש סדר עדיפויות, א' זה ניצחון על החמאס, וכן, מטרה שניה היא החזרת החטופים"
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
בצלאל סמוטריץ', דצמבר 2023
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יושב ראש הציונות הדתית, השר בצלאל סמוטריץ', הכריז היום (ראשון) בכנס "בשבע": "אצביע נגד אם תהיה עסקה שאומרת כל החטופים תמורת סיום מלחמה. למלחמה יש סדר עדיפויות, א' זה ניצחון על החמאס, וכן, מטרה שניה היא החזרת החטופים"

> הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחר הערוץ הרשמי

סמוטריץ' התייחס גם לאפשרות שישוחררו מחבלים רבים במסגרת העסקה. "במקרה שלנו המחיר בלתי מתקבל על הדעת, אנחנו לא נציף את הרחובות במחבלים עשינו את זה עם גלעד שליט ועכשיו אנחנו משלמים את פירות הביאושים. אנחנו מאוד רוצים להחזיר את החטופים אבל צריך לעשות את זה בצורה אחראית".

על דבריו בכאן רשת ב' שעוררו סערה טען השר: "אני אחד הבודדים שהיה לו אומץ להגיד שרוב הציבור חושב, והמתקפה לא נגדי אלא נגד כל הציבור שאני מייצג. אמרתי שעניין החטופים חשוב אבל לא הכי חשוב. תראה כמה אש חטפתי בשבוע שעבר על זה שאמרתי את הדבר הנכון ההגיוני ביותר".

כזכור, כשנשאל סמוטריץ' בריאיון בתוכנית "בנימיני וגואטה" בכאן רשת ב האם החזרת החטופים זה לא הדבר הכי חשוב, השיב השר: "לא, זה לא הדבר הכי חשוב. למה לעשות תחרות? מה זה חשוב עכשיו? צריך להשמיד את חמאס. זה חשוב מאוד, אבל גם אתה מבין שאמירות 'בכל מחיר' זו בעיה. צריך להחזיר את החטופים, צריך להפעיל לחץ על חמאס".

הפופולריים