"אסור לנו לשתוק"

המכתב של משפחות חטופים לקבינט המלחמה - ללא ראש הממשלה

המכתב של משפחות חטופים לקבינט המלחמה - ללא ראש הממשלה
השרים יואב גלנט, בני גנץ, גדי איזנקוט ואריה דרעי נדרשו שלא לאפשר לנתניהו לטרפד עסקת חטופים
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
נציגי משפחות חטופים בניו יורק
צילום: .

משפחות חטופים שלחו מכתב לקבינט המלחמה, מבלי לציין בנמענים את ראש הממשלה בנימין נתניהו. בתוכנית הבוקר הזה עם אריה גולן בכאן רשת ב, דווח היום (שלישי) שהמכתב קרא לשאר שרי הקבינט שלא לאפשר לנתניהו לטרפד עסקה לשחרור חטופים: "דמן של הגופות יהיה על ידיכם".

הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחר הערוץ הרשמי
רשימת שמות החטופים בעזה - והמשוחררים

מכתב משפחות חטופים

"אנו, בני ובנות משפחות חטופים, פונים אליכם בדרישה לומר בקול צלול וברור כן לעסקה לשחרור חטופים", נכתב. "לקראת כינוס הקבינט המדיני ביטחוני, אנו מצפים מכם לצאת לציבור ולתמוך באופן ברור בקידום עסקה, ולא לאפשר לסמוטריץ' ולבן גביר לאלץ את ראש הממשלה לטרפד את העסקה שנמצאת על השולחן".

"לצערנו, השרים בן גביר וסמוטריץ שכחו מה זה להיות יהודים, ומהו ערך פדיון השבויים ומהו המוסר היהודי. אסור לאפשר למי שמייצג מיעוט קיצוני להקריב 133 חטופים, כחלק מהזייה משיחית על חזרה לגוש קטיף. במשך חודשים מנוהל קמפיין הסתה נבזי נגדנו, במטרה לדכא את זעקת בנות ובני משפחות המשוועים להחזרת יקיריהם הביתה".

"חלקנו חווינו אלימות פיזית ומילולית בשל אותה הסתה, אך הגענו לרגע קריטי ואסור לנו לשתוק. על כן, אנו פונות ופונים אליכם - אל תאפשרו לנתניהו לטרפד את העסקה. אם נתניהו ייכנע לקיצוניים ויכשיל שוב את העסקה, החליפו אותו מייד במי שמסוגל להחזיר את אזרחי המדינה. יש רוב גורף בכנסת בעד החזרת החטופות והחטופים הביתה".

הפופולריים