לשכת ראש הממשלה הודיעה היום (חמישי) כי עם סיום שלוש השנים שנקצבו לכהונת שגריר ישראל בוושינגטון, מייק הרצוג, פנה אליו ראש הממשלה בנימין נתניהו וביקש ממנו להאריך זמנית את כהונתו עד ל-20 בינואר, תחילת כהונתו של הנשיא האמריקני הנבחר דונלד טראמפ.
> הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחר הערוץ הרשמי
עוד נמסר כי ביממה הקרובה יודיע ראש הממשלה על מינוי שגריר חדש, אשר ייצא לחפיפה בתקופה הקרובה.
"ראש הממשלה הודה לשגריר הרצוג על פועלו בשלוש השנים האחרונות, ועל תרומתו המקצועית המשמעותית, במיוחד בתקופת מלחמה מאתגרת. השגריר הרצוג ייצג את מדינת ישראל בכבוד למול גורמי הממשל, הקונגרס, ארגוני החברה האזרחית, התקשורת הבין-לאומית, והקהילה היהודית בארצות הברית", נכתב בהודעת הלשכה.