לכל העדכונים
סילביה קוניו, ששני בניה דוד ואריאל חטופים בעזה, קיבלה עד כה אות חיים רק מבנה דוד, אך היא מרגישה שגם אריאל חי. בראיון לאילאיל שחר בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב סיפרה סילביה על הגעגועים: "אני מאוד רוצה לחבק את הילדים שלי בחזרה, 507 שאני לא מחבקת אותם, הבנות של דוד מחכות כל יום, כל שנייה שהוא יחזור, ומבקשות שיחזירו אותו, אותו ואת הדוד שלהן"
האם אתה רוצה להתנתק?