לכל העדכונים
יושב ראש מפלגת כחול-לבן בני גנץ דיבר על התקרית אתמול ברפיח: "התגובה אתמול הייתה בגדר מעט מדי, וקצר מדי. תפיסה של עוד שטח מעבר לקו הצהוב בתגובה להפרות, באופן שיחזק את יכולת ההגנה שלנו".
"אין לממשלה הזו לגיטימציה להיות זו שמקימה ועדת חקירה זולת ועדת חקירה ממלכתית. לוועדה כזו לא יהיה אמון - ובצדק. מה שנדרש זו ועדת חקירה ממלכתית על פי החוק", הוסיף גנץ ודיבר על מערכת הבחירות העתידית - "מי שאומר שאנחנו נהיה האצבע ה-61 של נתניהו, משקר ומספר לכם סיפור שהוא רוצה למכור".
האם אתה רוצה להתנתק?