אבל בכדורגל הישראלי: כדורגלן העבר שלמה קירט הלך לעולמו אתמול (חמישי) והוא בן 72 במותו. קירט, תושב רחובות, שיחק בין היתר במדי קבוצות הכדורגל בית"ר ירושלים, בני יהודה ומכבי תל אביב ורשם 24 הופעות במדי נבחרת ישראל. הוא יובא למנוחות בשעה 15:15 בבית העלמין בעיר מגוריו.
קירט, יליד 1954, החל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי שעריים. בשנת 1979 זכה עם בית"ר ירושלים בגביע המדינה. בהמשך אותה שנה עבר למועדון בני יהודה בעסקת שיא לאותם ימים והיה שותף לעונה בה זכתה אף היא בגביע המדינה וסיימה כסגנית האלופה. קירט נחשב לאחד הבלמים היציבים והמוערכים ביותר. בשנת 1993 הודיע על פרישה.
"קירט היה עמוד תווך בחלק האחורי ושותף לאחת העונות הגדולות בתולדותינו", ספדו לו במועדון בני יהודה תל אביב. "כל הקהילה הכתומה משתתפת בצער המשפחה". עוד נמסר כי שחקני בני יהודה יעלו למשחקם היום מול הפועל ראשון לציון בשכונת התקווה כשעל זרועם סרטים שחורים. לפני שריקת הפתיחה תיערך דקת דומייה לזכרו.
"קירט נכנס ללב האוהדים בעצם היותו שחקן עם לב ונשמה שהתחבר ישר למועדון ולמהות שלו", ספדו לו בבית"ר "גשם" ירושלים. "שחקן ההגנה הבלתי מתפשר שנותן הכול בכל רגע במגרש".
קירט הניח שמונה ילדים.
