כאן רשת ב

נהג המרוצים שהתחרה עם "קסדת החטופים": "זה נתן לי מוטיבציה"

נהג המרוצים שהתחרה עם "קסדת החטופים": "נתן לי מוטיבציה"
כשהוא לבוש בסרבל עם לוגואים של צה"ל והמוסד, עלה אריאל אלקין בן ה-16 בגאווה על הפודיום וחרך את הרשת עם הקסדה שהכין. "הדבקתי תמונה-תמונה של כל החטופים, הסתכלתי לכל אחד בעיניים - וזה נתן לי מוטיבציה להביא את התוצאה"
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
נהג המרוצים אריאל אלקין, קסדה עם תמונות חטופים
צילום: Luis Diaz

נהג המרוצים הישראלי בן ה-16 אריאל אלקין הניף על הפודיום בארצות הברית קסדה שהכין בעצמו, שעליה תמונות של החטופים. המתחרה הישראלי, שסיים במקומות 3, 4 ו-5 במרוצים, סיפר היום (שלישי) בריאיון לליאן וילדאו ואסתי פרז בן עמי בתוכנית "בחצי היום" על הרעיון להתחרות עם הקסדה - שגרר לא מעט התנגדויות. "הרגשתי שאני חייב לעשות משהו, לא מעניין אותי מה הם אומרים".

האזינו לריאיון עם אריאל אלקין בכאן רשת ב

"הדפסתי תמונה-תמונה של כל החטופים, עשיתי מזה מדבקות והדבקתי אחת-אחת לקסדה", סיפר אלקין. "ישבתי יותר מ-5 שעות והסתכלתי לכל אחד בעיניים וזה מאוד-מאוד כואב, אבל זה היה משמעותי ונתן לי המון מוטיבציה להביא את התוצאה הביתה ובאמת להעצים את כל העניין ואת הרגשות שיש בתוכי".

אלקין תיאר כי הוא הרגיש שחייב לעשות משהו כדי ליצור שינוי בתפיסה של אנשים בעולם. "הספורט הוא כלי מאוד-מאוד חזק כדי להדגיש את הערכים שלנו ולייצג את מי שאנחנו", הוא סיפר. "התגובות לא תמיד חיוביות. בחלק מהעולם אוהבים אותנו ובחלק לא. הקריין בתחרות קצת התנגד, אבל אמרתי בבירור שאני הולך להניף את הקסדה ולא מעניין אותי מה הם אומרים – זה הכי חשוב שיש כרגע בעולם – בשבילי, בשביל עם ישראל".

אלקין והקסדה (צילום: Luis Diaz)

הוא ציין בגאווה את העובדה שעל הסרבל שאיתו התחרה הופיעו לוגואים של המוסד וצה"ל. "אני מאוד מעריץ אותם ואני מודה על זה שהם שומרים עליי ועל המשפחה שלי, והאמת היא שזה לא תמיד טוב וקשה להתקדם עכשיו בקריירה, רק בגלל העובדה שאני ישראלי. חברות מסחריות לא רוצות לעבוד עם ישראלי, לא רוצות להיות מקושרים לישראל וזה פוגע, ובכל זאת אני עדיין מניף את דגל ישראל, אני ישראלי גאה ויהודי גאה".

הפופולריים