מרוקו נגד האיטי.מונדיאל זה כאן BOX
מרוקו הגיעה למשחק נגד האיטי, שאמור להיות המשחק הקל עבורה בשלב הבתים. למרות זהות היריבה, המציאות לא התאימה לתיאוריה: שער עצמי של יאסין בונו (10') פתח את היתרון לטובת האיטי. למרות שחכימי הצליח להשוות (39'), שער אדיר ביופיו של איזידור (43') שוב נתן את היתרון להאיטי. היתרון לא החזיק הרבה זמן, כשסאיבארי הצליח לכבוש את השני של מרוקו ולהוריד את הנבחרות למחצית בשיוויון 2-2. המחצית השנייה נראתה אחרת: מרוקו כבשה את שער היתרון (רחימי, 78'), וחתמה את תוצאת המשחק בדקה ה-89' עם שער רביעי מרגליו של יאסין. מרוקו מעפילה לשלב הבא מהמקום השני בבית, האיטי נשארת עם המחמאות ומודחת.