טורקיה נגד ארצות הברית.מונדיאל זה כאן BOX
ארצות הברית הגיעה ללוס אנג'לס במצב רוח מעולה אחרי פתיחה מסחררת וכרטיס לשלב הבא, ורצתה להמשיך את המומנטום החיובי ותוך כדי לתת מנוחה לכוכבים שלה. טורקיה הגיעה במצב הפוך לגמרי אחרי שני הפסדים והדחה מוקדמת מהטורניר, אך עם זאת עלתה במטרה להחזיר חלק מכבודה האבוד והיא ככל הנראה הצליחה. האמריקאים פתחו חזק ומהר עם שער של אוסטון טרוסטי (3'), אבל הטורקים הפכו במחצית הראשונה עם שערים של ארדה גולר (10') ובריס יילמאז (31'). סבסטיאן ברהאלטר השווה לאמריקאים (49') שחשבו שיצאו בשלום, אבל עמוק בתוספת הזמן קאן אייהאן כבש את השלישי (90'+8) וטורקיה חגג ניצחון ראשון ויחיד בטורניר עם 2-3 בסיום. האמריקאים עם הפסד מאכזב ראשון מול הקהל הביתי