אליפות העולם בג'ודו: גפן פרימו, בת ה-21, זכתה הערב (שני) בבודפשט במדליית הארד במשקל עד 52 קילוגרם. היא ניצחה את דיורה קלדיורובה מאוזבקיסטן שספגה שלושה עונשים. פרימו ניצחה יריבות ממקסיקו וברזיל, אך הפסידה ברבע הגמר בעונשים ליריבה שוויצרית ונשרה לבית הניחומים, שם ניצחה יריבה ממונגוליה. זהו הישג השיא של הצעירה, אך למרות זאת נקבע שגילי כהן היא זו שתייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו.
יריבתה למשקל, גילי כהן, שהיא זו שתייצג את ישראל בטוקיו, הפסידה ליריבה קנדית בקרב הראשון שלה. בגברים טל פליקר הפסיד בקרב השלישי שלו במשקל עד 66 ק"ג לאלוף העולם, היפני ג'ושירו מארוימה.