Set Me Free | חופשיה
צפו >>
מילים, לחן, עיבוד והפקה מוסיקלית: עידו נצר, עמית מרדכי, נועם זלטין ורון כרמי
מילים:
Take a look what we’ve become
it's been so long
getting you out of my life
I feel so strong
Set Me free
feel my beating heart in perfect
Harmony
Don't let me down
Feeling like in prison
looking for the reason
I don't wanna say goodbye
feels like no tomorrow
everywhere that i go
babe i'm gonna lose my mind
just another story
tell me not to worry
and everything will be just fine
used to be your treasure
now I'm gone forever
think I'm going back in time
Set Me free
feel my beating heart in perfect
Harmony
Don't let me down
oh oh oh
I'ma make it on my own
oh oh oh
חלאס עם השגעון
Life has been so easy
used to call us cheesy
it was paradise
in my bed so lonely
you're the one and only
hell I know I paid the price
Clock is ticking tik tak
everything is chik chak
and i don't know what to do
People tell me honey
Yalla Balaganim
one day dreams will become true
Set Me free
feel my beating heart in perfect
Harmony
Don't let me down
Set Me free
feel my beating heart in perfect
Harmony
Don't let me down
oh oh oh
I'ma make it on my own
oh oh oh
חלאס עם השגעון
I feel alive
I dig your vibe
into your eyes
(into your eyes)
what's up with you
your time is due
just hit the road
set me free
Set Me free
feel my beating heart in perfect
Harmony
Don't let me down
Set Me free
feel my beating heart in perfect
Harmony
Don't let me down
JUST SET ME FREE
--
תרגום לעברית:
תסתכל, איך שהזמן שינה הכל...
בלעדיך , חזקה יותר מכל
חופשייה,
בוא תרגיש,
הלב פועם בכל שנייה
שוב חופשייה...
מרגישה בכלא, אין דברים כאלה
איך אתה כובל אותי
אין יותר תקווה, ואין לאן ללכת
קצת יוצאת מדעתי.
מעלה עוד סטורי כותבת שם “Don’t worry”
החיים עוברים מהר
הייתי רק שלך , עכשיו כבר לא איתך
יוצאת כבר לסיפור אחר...
חופשייה,
בוא תרגיש,
הלב פועם בכל שנייה
שוב חופשייה...
או , או ,או או....
אין בזה כל הגיון
או ,או ,או ,או ...
חלאס עם השגעון !
לא רוצה ביחד, קצתי מהפחד
קצת נגמר לי האוויר
במיטה יושבת , כל הזמן חושבת
ששילמתי ת׳מחיר...
השעון רץ – תיק תק
הכל קרה בצ׳יק צ׳ק
לא משנה מה שהיה...
די לקרוא לי “Honey”
יאללה באלאגנים!
עכשיו אני שוב חופשייה!!
או , או ,או או....
אין בזה כל הגיון
או ,או ,או ,או ...
חלאס עם השגעון !
תמיד לחיות
פשוט להיות...פשוט להיות...
כי זה נגמר, ״זמנך עבר״...
זה סתם היה...
חופשייה!!!
בחירת העורכת
-
00:45:14
למה כל המיליארדרים במירוץ להגיע לחלל?
איך עושים ביזנס מהחלל והאם יש סיכוי שעוד בתקופת חיינו נגיע לירח? -
00:03:47
אירופה נמסה: קיץ שובר שיאי טמפרטורות הגיע ליבשת
אירופה נמסה - והאזרחים מנסים לברוח מהקיץ -
00:39:41
מה התפקיד התרבותי של כדורגל באמריקה הלטינית?
הגול ההיסטורי של מסי אמש הכתיר אותו למלך השערים ולגאוות ארגנטינה -
00:08:46
"זה כמו לידה": הקאמבק של מסעדת פרונטו המיתולוגית
השף מושיקו גמליאלי, שחי בין ירושלים לתל אביב, והמסעדות שהפכו למוסדות -
00:02:27
בין סבב לסבב עומר ניסה לקבוע שיננית. נחשו למתי הוא קבע
בין סבב לסבב עומר ניסה לקבוע תור לשיננית. נחשו למתי הוא קבע