נעלם מתחילת המלחמה: איפה נסראללה?

נעלם מתחילת המלחמה: איפה נסראללה?
חבר הפרלמנט הלבנוני מטעם חיזבאללה טען כי מנהיג חיזבאללה לא מעוניין לגלות את תוכניותיו אלא לתת לישראל להעלות תרחישים. סגנו של נסראללה מאיים: "ההתנגדות היא כבר לא פלג או קבוצה - היא עמים שלמים באזור"
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
חסן נסראללה
צילום: צילום מסך

חבר הפרלמנט הלבנוני מטעם חיזבאללה, חסן פדלאללה, נדרש להתייחס לכך שמנהיג ארגון הטרור, חסן נסראללה, לא הופיע מול הציבור מאז פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר. פדאללה טען היום (ראשון) במסיבת עיתונאים בביירות כי נסראללה עוקב כל העת אחרי האירועים בדרום לבנון ובעזה, מפקח על ניהול המערכה ונמצא קשר ישיר עם מפקדי השטח של חיזבאללה, מפקח על כל האירועים בשטח והמגעים המדיניים. "נסראללה נוכח בלב המערכה ומתעדכן באירועים ובמבצעים של חיזבאללה", אמר. הוא תירץ את העובדה שמנהיג חיזבאללה לא מופיע ומדבר בתקשורת בכך שזהו חלק מהניהול המערכה - לא לגלות את תוכניותיו, מה שלדבריו "מביך את האויב".

סגן מנהיג חיזבאללה, שייח' נעים קאסם, אמר אתמול כי הארגון "בלב המערכה וקוצר בה הישגים". לדבריו, "האויב צריך לדעת שאנחנו מוכנים ונוכחים". עוד הוסיף סגנו של חסן נסראללה: "אני מציע לישראל ולעומדים מאחוריה - נחלתם את התבוסה הקשה ביותר, אז תסתפקו בזה כדי שלא תובסו שוב".

לדבריו, "אנחנו אומרים למי שמבקש מאיתנו לעצור את התוקפנות - כל עוד המצב נמשך, אף אחד לא יכול להבטיח כלום, ואנחנו לא צריכים להזכיר לאף אחד מה התוכנית שלנו בעתיד. בכל פעם שיקרה משהו שיצריך התערבות גדולה יותר שלנו, נעשה זאת. אנחנו, כחיזבאללה, דואגים לשמור על העימות במסגרת החזון שלנו לשרת את ניצחון ההתנגדות, את עתיד האומה ושחרור פלסטין, ירושלים וכל השטחים הכבושים באזורנו. דעו שההתנגדות היא כבר לא פלג או קבוצה. היא עמים שלמים באזורנו".

הפופולריים