נסראללה בנאומו: "התגובה על חיסול אל-עארורי בדרך, הכול תלוי בשטח ובאללה"

נסראללה: "התגובה על חיסול אל-עארורי - בדרך"
"לא ניתן לשבת בשקט לנוכח חיסול בתוך הדאחייה, והוא לא יעבור ללא עונש", אמר מזכ"ל חיזבאללה. הוא פנה לתושבי הצפון: "אם אתם רוצים לחזור הביתה, תאמרו לממשלתכם לנצור את האש בעזה"
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
חיזבאללה
צילום: צילום מסך

חסן נסראללה, מנהיג חיזבאללה, נאם היום (שישי) לאומה הלבנונית והתייחס בדבריו לחיסול בכיר חמאס סאלח אל-עארורי בביירות השבוע. "לא ניתן לשבת בשקט לנוכח חיסול בתוך הדאחייה, והחיסול לא יעבור ללא עונש", אמר. לדבריו, "התגובה בדרך, ההחלטה התקבלה. עכשיו העניין תלוי בשטח ובאללה. השטח הוא זה שיגיב, ואיננו מסוגלים לשתוק לנוכח פעולה כזאת, כי זה מה שיהפוך את לבנון כולה לחשופה לפעולות צה"ל".

> עקבו אחרי ערוץ הוואטסאפ של כאן חדשות - לחצו על הפעמון ואתם מעודכנים

בנאומו פנה נסראללה לתושבי הצפון ואמר כי "אם הם מעוניינים לחזור לבתיהם, עליהם לפנות לממשלה שלהם כדי שהיא תנצור את האש בעזה". בדבריו התייחס מזכ"ל חיזבאללה למשא ומתן המדיני עם ישראל על קביעת הגבול היבשתי. "יש בפנינו כעת הזדמנות להחזיר לידינו נקודות לבנוניות שישראל השתלטה עליהן, כמו חוות שבעא, בזכות התייצבותנו לצד עזה ואנשיה, אבל כל דיבור על כך צריך לקרות רק אחר סיום המלחמה על עזה, וזוהי עמדתנו הרשמית".

זהו נאומו השני השבוע. גם ביום רביעי התייחס מנהיג הארגון לחיסול על אדמת לבנון, ואיים כי "לא ניתן יהיה לשתוק על הפשע הזה". הוא שלח מסר ישיר לשר הביטחון ואמר: "אני אומר לגלנט - אנשאללה, אתם לא תצליחו להשיג את מטרות המלחמה. הלחימה שלנו פעילה מאוד וגדולה מאוד".

 

 

הפופולריים