שישה חודשים לאחר שהלכה לעולמה, משפחתה של הזמרת והשחקנית אוליביה ניוטון-ג'ון שחררה הלילה (שבת) קליפ שהקליטה עם דולי פרטון סמוך למותה.
מדובר בגרסת כיסוי ללהיט "Jolene" של פרטון משנת 1973. ההקלטה של השתיים - לשיר ולקליפ - בוצעה בנפרד, כשניוטון-ג'ון נראית מבצעת אותו בישיבה. השיר עצמו ייצא כחלק מאלבום חדש של ניוטון-ג'ון, בשם "Just the Two of Us" שמיועד לצאת ב-5 במאי ומורכב כולו מדואטים ושיתופי פעולה שלה עם אמנים אחרים.
"תמיד רציתי להקליט עם דולי", אמרה ניוטון-ג'ון בריאיון בשנת 2021, כך מסרה הלילה משפחתה. "היא תמיד הייתה שם בשבילי ומה שהיא עשתה למעני בתחילת הקריירה שלי בנאשוויל, הוא משהו שלעולם לא אשכח", אמרה אז.
אוליביה ניוטון-ג'ון הלכה לעולמה באוגוסט 2022 בגיל 73, בתום התמודדות ממושכת עם מחלת הסרטן. היא זכתה לפרסום בינלאומי כשגילמה את דמותה של סנדי בסרט הקולנוע "גריז" ב-1978. בראשית שנות ה-90 התמודדה לראשונה עם המחלה, ובשנת 2017 הודיעה כי אובחנה איתה בפעם השלישית. היא הניחה בעל, ג'ון איסטרלינג ואת בתה קלואי לטנזי, מנישואיה הראשונים לשחקן מאט לטנזי.