כאלפיים איש מלווים בשעה זו (ראשון) למנוחות את סרן דוד חזות בבית העלמין באשקלון. מורן פיירטג, דודתו, נפרדה ממנו בשיחה עם בנימי וגואטה בכאן חדשות ברשת ב': "הגיבור שלנו הוא עכשיו הגיבור של כל מדינת ישראל".
האזינו לריאיון עם דודתו של סרן חזות
"ילד בלונדיני עם חיוך כובש, עם ערכים של כבוד, נתינה וחמלה, הוא תמיד דאג לראות את כולם ולוודא שלא חסר לאף אחד שום דבר", סיפרה מורן על אחיינה.
דוד הוא יתום מאביו מאז גיל 16, ובן יחיד לאימו - למרות זאת ולמרות שיכול היה לוותר על השירות הקרבי, בחר לעשות זאת ולהגן על המדינה. "אמא שלו נלחמה בכל רמ"ח איבריה שהוא לא יתגייס לקרבי, אבל הוא נלחם ורצה את זה כל כך. הוא סיים בהצטיינות מכינה קדם צבאית וידע שהוא רוצה רק את גולני. הוא עבר קורס מ"כים וזה לא הספיק לו, אז הוא הלך לקורס קצינים".
דודתו של דוד סיפרה כי לאחרונה, שיתף דוד על הקושי בשירות בלבנון, אך הבהירה כי למרות זאת "הוא לא התלונון, הוא אהב את מה שהוא עושה. הייתה לו מטרה חשובה מאוד - להגן על המדינה שלנו שהוא כל כך אהב. הוא כל הזמן אמר לנו 'אני שומר עליכם', אני מאמינה שעכשיו התפקיד שלו הרבה יותר גדול".
"הגיבור שלנו הוא עכשיו הגיבור של כל מדינת ישראל, פשוט ככה. הוא הגיבור של כולנו היום, הוא עשה את זה בגאון, עם ראש מורם ולא פחד לרגע", אמרה מורן על אחיינה.
גלית, אימו של דוד ספדה לו: " לפני כמה שבועות היית בבית, אמרתי לך אתם בשר תותחים עם כל הרחפנים, אמרת לי אמא רק מי ששם יכול להבין, ואם כתוב לי ללכת את תאספי את החיים שלך כמו גדולה ואת תמשיכי את החיים. דוידי, אבא לא זכה להגיד לך קדיש, אבל הוא יקבל אותך בזרועות פתוחות".
רון, בת זוגו של דוד, ספדה לאהובה: "תמיד ידעתי שאם יקרה לך משהו זה רק בגלל האכפתיות שלך. מי יגיד לי את אשתי,מי יברח מהבסיס, וייקח מונית רק כדי לישון איתי בלילה ואז לצאת בחמש בבוקר, מי ירעיף עליי אהבה, מי יזרום עם השטויות שלי. הלוואי שהיית באמת הבעל שלי והאבא של הילדים שלי. אוהבת אותך לנצח".
סא"ל נאור עמיחי, סמח"ט גולני סיפר כי דוד היה: "לוחם אמיץ ומפקד נערץ. בעל יחסי אנוש יוצאי דופן ומנהיג טבעי. חייליך מספרים על מפקד שהיווה דוגמה אישית, ונתן להם את הידיעה שתמיד יש על מי לסמוך".
