הותר לפרסום

חמישה נפלו בקרבות ברצועת עזה

חמישה נפלו בקרבות ברצועת עזה
רס״ר (מיל׳) גל מאיר איזנקוט, מהרצליה, היה לוחם בגדוד 699. יונתן דוד דיטש, מחריש, היה לוחם בגדס"ר 6623. מאור גרשוני, מיקנעם עילית, היה מפקד לוחם בחטיבת עציוני. עלמנאו פלקה, מקריית גת, היה לוחם בדובדבן ועמית בונצל, משוהם, היה לוחם וסמל מחלקה בסיירת צנחנים • מספר החללים מתחילת המלחמה עלה ל-416
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
ללא קרדיט
צילום: ללא קרדיט

צה"ל התיר היום (חמישי) לפרסום את שמותיהם של שני  חללים נוספים שנפלו בקרבות ברצועת עזה: רס״ר (מיל׳) גל מאיר איזנקוט, בנו של חבר קבינט המלחמה גדי איזנקוט, בן 25 מהרצליה, לוחם בגדוד 699, עוצבת 'חצי האש', נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

רס״ם (מיל׳) יונתן דוד דיטש, בן 34 מחריש, לוחם בגדוד הסיור 6623, עוצבת 'חוד החנית' (55), נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

רס״ם (מיל׳) יונתן דוד דיטש

מוקדם יותר פורסם שמותיהם של שלושה חללי צה"ל שנפלו בקרבות בצפון רצועת עזה. רס״ל במיל' מאור גרשוני, בן 24, מיקנעם עילית, מפקד לוחם בגדוד 8173, חטיבת עציוני, נפל לאחר שנפגע מטיל RPG שפגע ב-D9.

רס״ל במיל' מאור גרשוני

> עקבו אחרי ערוץ הוואטסאפ של כאן חדשות - לחצו על הפעמון ואתם מעודכנים

> החטופים שעדיין בשבי חמאס: הרשימה המלאה

סמ"ר עלמנאו עמנואל פלקה, בן 22 מקריית גת, לוחם ביחידת דובדבן, נפטר מפצעיו לאחר שנפצע בקרב לפני יומיים. עלמנאו פלקה נפצע אנוש בקרב בעזה ונקבע אצלו מוות מוחי. משפחתו ביקשה לתרום את איבריו שהצילו את חייהם של ארבעה אנשים.

סמ"ר עלמנאו עמנואל פלקה

נועם, אחיו של עלמנאו, סיפר: "עלינו מאתיופיה לישראל בשנת 2004 וכעבור שנה במרכז קליטה בבאר שבע עברנו לבת ים. את התיכון סיים בישיבת אדרת, במקביל להתנדבות במכבי אש, ולהיותו מדריך בתנועת בני עקיבא. הוא המשיך למכינה ישיבתית קדם צבאית בעלי. כעבור שנה ביקש להמשיך ללמוד תורה ועבר לישיבת עטרת מרדכי בצפת. תמיד צנוע מאוד ואוהב לעזור".

סמ"ר עמית בונצל, בן 22 משוהם, לוחם וסמל מחלקה בסיירת צנחנים.

סמ"ר עמית בונצל

הרב ניצן ברגר, ראש ישיבת אמית כפר גנים בפתח תקווה בה למד עמית בונצל, סיפר כי משפחת הישיבה אבלה על נפילתו של עמית "שגדל להיות מוביל ומנהיג בכל מקום שבו היה". הוא שיתף: "כבר מגיל צעיר הוא לקח את החיים ברצינות, לא ויתר לעצמו, לא חשש לעבוד קשה ושאף תמיד להצטיין".

"הוא היה מלא בכוחות חיים וחיוניות, יזם והשקיע בתחומים רבים במקביל - במשפחה, בהתנדבות ובלימודים. היה לו ברור שהוא יוצא לשירות משמעותי כלוחם, להגן על המדינה. לאסוננו הוא נפל על משמרתו. אנו מבקשים לחבק את משפחת בונצל כולה ואת חבריו הרבים בשבר הנורא".

צה"ל התיר אתמול לפרסום את שמותיהם של שלושה חללי צה"ל שנפלו במלחמה: רס"מ במיל' עדי שני, בן 39 מצור יצחק, לוחם פלס"ר באגד לוגיסטי 6036; רס"ל במיל' יהונתן מלכה, בן 23 מבאר שבע, לוחם שיריון בגדוד 82; סא"ל במיל' יוחאי גור הרשברג, בן 52 מחוות פיליפ, מפקד יחידת איתור נעדרים בעוצבת האש, נפל בתאונת דרכים צבאית בדרום הארץ. 

הפופולריים