הותר לפרסום

סמ"ר חיים סבח, בן 20 מחולון, נפל במהלך פעילות מבצעית בצפון הארץ

סמ"ר חיים סבח נפל במהלך פעילות מבצעית בצפון הארץ
סבח לחם בגדוד 869, עוצבת הגליל. חברו של חיים: "הוא התעקש שניפגש ביום שישי. הרגשתי שהוא נפרד ממני. הוא אמר לי 'אתה החבר הכי טוב שלי'"• בכך עלה מניין הנופלים מתחילת המלחמה ל-615
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
-
צילום: -

צה"ל התיר היום (חמישי) לפרסום כי סמ"ר חיים סבח, בן 20 מחולון, נפל במהלך פעילות מבצעית בצפון הארץ. בכך עלה מניין הנופלים מתחילת המלחמה ל-615.

הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחר הערוץ הרשמי

אבי שמעון, מורה וחבר של חיים, שיתף היום בריאיון אצל ליאת רגב בתוכנית "בחצי היום", בכאן רשת ב על השיחה האחרונה עם חיים. "הוא בא להיפרד. זה מרגיש ככה היום. הוא חזר מסוף שבוע באילת והוא התעקש שנתראה. הגיע לתיכון, הסתובב איתי קצת ויצאנו לעשות קניות, זה היה הזמן איכות שלנו אחד על אחד. קנינו קצת דברים לצבא והוא אמר לי משום מקום שהוא רואה בי את החבר הכי טוב שלו".

הריאיון המלא | האזינו

עוד הוסיף אבי: "זאת הייתה הפעם המשמעותית ביותר, כי הוא הסביר, הסתכל עליי ואמר לי שהוא יכול לשתף בהכול כשאנחנו מדברים. לא הבנתי מאיפה זה בא, אמרתי לו 'חיים אני מת עליך ואתה אח שלי'. היום בדיעבד, אמרתי לו חיים תהיה עם המשפחה והבת זוג, הוא התעקש שנתראה קצת".

על חיים סיפר אבי: "יש קבוצה של בוגרים שאנחנו בקשר שנפגשים אצלי והוא היה האח הקטן. הוא היה ילד בנימין בחבורה, עם חייכו המקסים, עושה שמח, מכניס את כולם לאנרגיות טובות. רק לחיות".

ביום שלישי הותר לפרסום כי שני חיילים נפלו מפגיעת כטב"ם מתאבד באזור מטולה: רס"ר במיל' דן קמחג'י, בן 31 מכפר האורנים, ורס"ר במיל' נחמן נתן הרץ, בן 31 מאלעזר. בעקבות האירוע פתח חיל האוויר במתקפות בדרום לבנון. 

הפופולריים