הותר לפרסום

ארבעה לוחמי נח"ל נפלו בקרב בצפון עזה, שני לוחמים נפצעו קשה

ארבעה לוחמי נח"ל נפלו בקרב בצפון עזה
איתי לבני, יוסף דסה, ארמיאס מקוריאו, ודניאל לוי נפלו בקרב. הלוחמים יצאו להתקפה על מתחם שבו זוהתה התארגנות מחודשת של חמאס בזייתון ונקלעו לזירת מטענים • שני לוחמי שיריון נפצעו קשה מפגיעת נ"ט. מניין הנופלים מתחילת המלחמה עלה ל-619
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
סמל איתי לבני, סמל יוסף דסה, סמל ארמיאס מקוריאו, סמל דניאל לוי
צילום: דובר צה"ל

צה"ל התיר היום (שישי) לפרסום כי לוחמי חטיבת הנח"ל איתי לבני, יוסף דסה, ארמיאס מקוריאו, ודניאל לוי, נפלו בקרב בצפון רצועת עזה, לוחם וקצין נוסף נפצעו קשה בתקרית. הלוחמים נפגעו מפיצוץ מטען. במקביל, שני לוחמי שיריון מחטיבה 401 נפצעו קשה מפגיעת נ"ט. בכך עלה מניין הנופלים מתחילת המלחמה ל-619

הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחר הערוץ הרשמי

שמות הנופלים והנופלות

בשעה שמונה וחצי בבוקר, לוחמי גדוד 931 של חטיבת הנח"ל יצאו להתקפה על מתחם בית ספר בשכונת זיתון - מתחם שבצה"ל ובאוגדה 99 זיהו בו התארגנות מחודשת של חמאס. בזמן התנועה אל המקום, הלוחמים נפגעו ממטען או זירת מטענים.

סמ"ר חיים סבח, בן 20 מחולון, נפל אתמול במהלך פעילות מבצעית בצפון הארץ. אבי שמעון, מורה וחבר של חיים, שיתף: "הוא בא להיפרד. זה מרגיש ככה היום. הוא חזר מסוף שבוע באילת והוא התעקש שנתראה. הגיע לתיכון, הסתובב איתי קצת ויצאנו לעשות קניות, זה היה הזמן איכות שלנו אחד על אחד. קנינו קצת דברים לצבא והוא אמר לי משום מקום שהוא רואה בי את החבר הכי טוב שלו".

ביום שלישי הותר לפרסום כי שני חיילים נפלו מפגיעת כטב"ם מתאבד באזור מטולה: רס"ר במיל' דן קמחג'י, בן 31 מכפר האורנים, ורס"ר במיל' נחמן נתן הרץ, בן 31 מאלעזר. בעקבות האירוע פתח חיל האוויר במתקפות בדרום לבנון. 

הפופולריים