שלמה הר נוי, לשעבר מפקד היחידה לאבטחת אישים בשב"כ בבנימיני וגואטה, אמר היום (שלישי) בריאיון בתוכנית "בנימיני וגואטה" ברשת ב כי זה לא מקרי שנתניהו לא ישן בביתו באותו בוקר של הכטב"ם.
> הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחר הערוץ הרשמי
הר נוי תיאר: "בסוף ראש הממשלה לא היה במקום - זה לא סתם. יש שיטה מסוימת בקטע הזה. לדעתי היה מידע מוקדם, אבל לא צריך שום מידע מוקדם". הוא הוסיף: "היה ברור שמתקיפים עם כטב"מים והיה ברור שינסו לעשות כזה דבר".
"המיקום של ראש הממשלה לא ידוע לאף אחד למעשה", הסביר הר נוי, "הוא לא ידוע לך ולא לי. אחת השיטות להתמודד עם כל דבר זה לבצע הטעיה, הונאה ושבירת שגרה. זו השיטה מאז רצח רבין, אחד המרכיבים זה לא לדעת איפה ראש הממשלה ישן".