ההודאה החריגה של איש החזית הדמוקרטית: "כוחותינו השתתפו בטבח ב-7 באוקטובר"

הודאת איש החזית הדמוקרטית: "השתתפנו בטבח ב-7 באוקטובר"
חבר בחזית הדמוקרטית הודה לראשונה בהקלטה שהגיעו לידי כאן חדשות כי כוחות של הארגון בעזה השתתפו בטבח ב-7 באוקטובר. זו עליית מדרגה, כיוון שהארגון שנחשב "מתון" יותר ולא מוגדר כארגון טרור בארה"ב ובחלק ממדינות אירופה
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
אנשי החזית הדמוקרטית
צילום: אי-פי

פוואד בקר, חבר במחלקת קשרי החוץ של ארגון החזית הדמוקרטית, הודה לראשונה בהקלטה שהגיעה לידי כאן חדשות כי כוחות של הארגון בעזה השתתפו בטבח ב-7 באוקטובר. "החזית הדמוקרטית השתתפה בפריצה לישראל מהשעה הראשונה", נשמע חבר הארגון בהקלטה שפורסמה היום (חמישי) בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב. "לא היינו מי שפתח במתקפה אבל השתתפנו בה תוך שעה, נהרגו לנו שבעה מאז תחילת המלחמה", הוסיף בקר בשיחת טוויטר שאותה הנחתה בשבוע שעבר סמירה קאן, כתבת לשעבר בערוץ רוסי, שכבר ראיינה גורמי ג'יהאד קיצוניים.

> הצטרפו לערוץ כאן חדשות בווטסאפ

איש החזית הדמוקרטית ב-7 באוקטובר

דבריו מחזקים את הקשר בין הכוחות החמושים שמכונים "גדודי ההתנגדות הלאומית" בעזה לשאר הארגון החזית הדמוקרטי. עד כה לא היה ידוע כי הכוחות האלה אכן שייכים לארגון, שיש לו שלוחות ביהודה ושומרון ובחו"ל ונחשב ל"מתון" יותר לעומת ארגוני הטרור חמאס, הג'יהאד האסלאמי והחזית עממית. הארגון אף לא מוגדר ארגון טרור בארה"ב ובחלק ממדינות אירופה.

האזינו להקלטות:

בקר עצמו, באופן אירוני, הוא עורך דין וחבר באיגוד עורכי הדין של בית הדין הפלילי הבין-לאומי, ארגון שמאגד גורמים משפטיים שמייעצים ומייצגים גורמים שונים – קורבנות, עדים ונתבעים – בעניינים הקשורים להפרות זכויות אדם. ביממה האחרונה הושעה חשבונו בטוויטר ונכתב כי "הפר את הכללים" של הרשת.

בקר בכינוס של החזית הדמוקרטית

עוד אמר בקר כי כוחות של החזית הדמוקרטית בעזה ממשיכים להילחם ולירות רקטות על "ההתנחלויות הבלתי חוקיות לדבריו". בנוסף, אמר כי "מה שקרה בשבעה באוקטובר הוא תגובה לייהוד של ירושלים ולפרויקט העקירה בכפייה של פלסטינים בגדה המערבית. הפלסטינים הם בעלי הארץ". לדברי בקר, שבעה מפעילי הארגון נהרגו מתחילת המלחמה, בערוץ טלגרם המזוהה עם הכוחות בעזה פורסמו שמותיהם של שלושה שנהרגו בשטחי ישראל במהלך החדירה בשבעה באוקטובר, לצד תיעודים קשים מכניסה שלהם לאחד הבסיסים בעוטף.

 

הפופולריים