התחזה וניצל מינית | חושפת הפרשה: "עוד כ-30 נשים נפגעו"

התחזה וניצל מינית | חושפת הפרשה: "עוד כ-30 נשים נפגעו"
ג' ניהלה מערכת יחסים עם "ג'ק סגל", כשגילתה נשים נוספות שנפגעו ממנו - היא החליטה להתעמת איתו. בריאיון לכאן חדשות היא מספרת: "דרשתי ממנו לחשוף את עצמו, היה פה עימות פיזי וחטפתי לו את הטלפון מהיד"
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
המתחזה יוסף מרדכי הידוע בכינויו ג'ק ג'ייק סגל
צילום: דוברות המשטרה

ג', האישה שחשפה את הפרשה של "ג'ק סגל", שהתחזה וניצל מינית, סיפרה לכאן חדשות היום (שישי), על העימות שערכה מול מי שחשבה שהיה בן זוגה - יחד עם נשים נוספות שנפגעו ממנו. "לפני חודש קיבלנו החלטה לעשות לו אמבוש. הזמנתי אותו אליי והבנות חיכו לו. דרשתי ממנו לחשוף את עצמו, היה פה עימות פיזי וחטפתי לו את הטלפון מהיד", היא משחזרת. 

בהמשך המפגש הסוער, הבנות דרשו ממנו לשלוח הודעות לנשים נוספות שהיה עימן בקשר. "צילמנו את המספרים של הנשים שהוא שלח אליהן הודעות ויצרנו איתן קשר", אמרה ג'. "קיבלנו מאתמול 13 תלונות. כרגע ידוע לנו על 30-25 נשים שהיו בקשר איתו בשנים האחרונות". 

על הקשר שלה עם ג'ק, שנמשך כשבעה חודשים, היא מספרת: "מההתחלה דובר על עתיד משותף והקמת משפחה. כל הזמן חזרו נושאים בעייתים, לא נפגשנו בשבתות ואף פעם לא בבית שלו. הוא אמר שהוא גר בדירת שותפים ואני גרה לבד, אז זה הרגיש יותר הגיוני להיות אצלי. היינו נפרדים וחוזרים, היה לוקח זמן עד שהייתי מעלה שוב את הנושאים האלו". 

"הוא סיפר שהייתה לו אקסית שבגדה בו ובגלל זה קשה לו להכניס בנות לספייס שלו", היא המשיכה. "כל הזמן היו 'תירוצים' שהבנתי, הייתה לי המון חמלה אליו". ג' סיפרה על מקרה בו הגיעה לדירתו של "סגל", כדי לפתור ויכוח ביניהם - והופתעה לגלות שהוא בכלל לא גר בכתובת שציין. "הגעתי לשם בשישי בערב. דפקתי בדלת של שכנים והם אמרו לי שאין בבניין בכלל דירות שותפים". 

ג' החליטה ליצור קשר עם נשים ש"סגל" עקב אחריהן באינסטגרם. "אחת מהן מיד ענתה לי שזה בן הזוג שלה. היא סיפרה על קשר קרוב ושהוא פגש את ההורים שלה. מישהי אחרת אמרה שהוא יצא איתה". אחרי העימות שערכו הבנות עם "סגל", ג' נתקלה בנשים נוספות שנפגעו ממנו והחליטה לפנות למשטרה. "חשוב לי לקרוא לבנות שזה קרה להן לשתף פעולה עם החקירה. יש פה הזדמנות לעשות צדק, וחלון הזמן מוגבל".

לפי החשד, "סגל" יצר קשר עם נשים רבות דרך אפליקציות היכרויות וניהל איתן מערכות יחסים תחת זהות בדויה. "סגל" התברר כגבר נשוי, בעל אזרחות אמריקנית, שחי חיים חרדיים. הוא חשוד שהציג את עצמו בפני נשים כחילוני, רווק שמעוניין בנישואים - כל זאת כדי לנצל אותן מינית. "סגל" חשוד בבעילה בהסכמה שהושגה במרמה. 

הפופולריים