פרסום ראשון

מחוסר אשמה: נסגר התיק נגד מנהל בי"ס שנחשד בעבירות מין בקטינים

נסגר התיק נגד מנהל בי"ס שנחשד בעבירות מין בקטינים
קליין לא הכחיש בשיחה עם כאן חדשות שהיה ביחסים ובהתכתבויות מיניות עם תלמידים, והצהיר כי אינו רואה בכך פסול • הוא צפוי לחזור להיות מועסק במשרד החינוך
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
-
צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של אודי קליין

פרסום ראשון: פרקליטות מחוז תל אביב החליטה היום (ראשון) לגנוז את התיק נגד מנהל בית הספר לאומנויות, אודי קליין, שנחשד בביצוע עבירות מין בקטינים - מחוסר אשמה. במהלך החקירה, במשטרה פנו לנערים - אך אלו סירבו להתלונן. קליין, שהושעה, צפוי לחזור להיות מועסק במשרד החינוך ובעיריית תל אביב. 

הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחרי הערוץ הרשמי

בשיחה שערך קליין עם כאן חדשות, הוא הכחיש שהיה ביחסים ובהתכתבויות מיניות עם תלמיד בוגר שלא מבית ספרו, והצהיר כי אינו רואה בכך פסול.

עו"ד אסף טל, סנגורו של קליין: "לא נפל רבב פלילי בהתנהלותו או התנהגותו של מרשי. מודה למשטרה על חקירה יעילה, שחתרה לאמת במנותק מרעשי הרקע וקריאות הרחוב, ששפטו את מרשי בטרם עת, וכמובן התעלמו מאלה שביקשו לתלות אותו בכיכר העיר. את השיימינג המרושע והמכוער שנעשה למרשי לא ניתן להשיב לאחור ולמחוק".

עו"ד אסף טל, הסנגור של קליין

אורית סוליציאנו, מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, הגיבה על הפרסום: "העובדה שמשרד החינוך מאפשר לקליין לחזור למערכת החינוך היא מבישה. התיק אמנם נסגר מחוסר אשמה כי הילדים סרבו להעיד, אך עצם העובדה שמנהל בי"ס מנהל התכתבויות אינטימיות עם תלמידים היא בלתי נתפסת ומעידה על כשל מוסרי וחינוכי עמוק".

הפופולריים