עילאי בן השנתיים נרצח בדקירות בלוד, מעצר החשוד הוארך

עילאי בן השנתיים נרצח בדקירות בלוד, מעצר החשוד הוארך
בשל החשד למצבו הנפשי המעורער החשוד צפוי להישלח לבדיקה פסיכיאטרית, אך עם זאת יש לציין, כפי שפורסם אתמול בכאן חדשות, לחשוד אין רקע נפשי והוא אינו מוכר לרשויות
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
עילאי קירושין
צילום: באדיבות המשפחה

עילאי קירושין בן השנתיים הוא הפעוט שנרצח אתמול בדקירות בלוד. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שישי) ב-13 ימים את מעצרו של החשוד ברצח. בשל החשד למצבו הנפשי המעורער הוא צפוי להישלח לבדיקה פסיכיאטרית במהלך הימים הקרובים. עם זאת יש לציין, כפי שפורסם אתמול בכאן חדשות, לחשוד אין רקע נפשי והוא אינו מוכר לרשויות.

הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחר הערוץ הרשמי

בחדשות הערב בכאן 11 פרסמה אתמול כתבת כאן חדשות הדס גרינברג לראשונה כי אימו של עילאי הכירה את החשוד ברצח ואף השניים היו מסוכסכים במשך כחודשיים. לפני כחודש, זה הגיע למצב שאם הפעוט הגישה נגד החשוד תלונה במשטרה, בעקבות אותו סכסוך שקשור לחנות טלפונים שבבעלותו, צמוד לזירת הרצח.

מלבד זאת, בשבועות האחרונים העידו הוריו של החשוד ברצח, שניסו לאשפזו בעקבות מצבו הנפשי אך ללא הצלחה. החשוד אף העיד בחקירתו בפני שוטרים ששמע קולות שאמרו לו לבצע את הרצח האכזרי הזה, אך כאמור אין לו רקע נפשי מתועד או היסטוריה נפשית.

אם יימצא כשיר לעמוד לדין תוכל המשטרה לגבש כתב האישום בגין רצח, שכן הוא הודה בחקירתו בביצועו ויש להם את הסכין שאיתה ביצע את המעשה. הגבר החשוד נעצר סמוך לאירוע. תחילה ציינה המשטרה הראשונית כי הגבר שנעצר הוא אב התינוק, אך דקות לאחר מכן עדכנו כי אין קשר משפחתי בין הפעוט לדוקר.

הפופולריים