טלי גוטליב שיתפה קונספירציה מאתר אחר - שהיא עצמה הפיצה

טלי גוטליב שיתפה קונספירציה מאתר אחר - שהיא עצמה הפיצה
חברת הכנסת מהליכוד, פרסמה בשנית תיאוריה הקושרת את בעלה של הפעילה החברתית שקמה ברסלר למנהיג חמאס סינוואר, אחרי שלכאורה פורסמה באתר אחר מפי מקור בעל "חסינות פרלמנטרית" • המוסד: "זו הפעם השנייה שבה חה"כ גוטליב מפיצה שקרים משוללי כל יסוד" • גוטליב לכאן חדשות: "לא אתן לאף אינסטנציה להפחיד אותי"
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
טלי גוטליב
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חברת הכנסת מהליכוד טלי גולטיב פרסמה קונספירציה המתבססת על האתר "עדנה קרנבל", לפיה בעלה של הפעילה החברתית שקמה ברסלר עמד בקשר עם מנהיג חמאס יחיא סינוואר לפני 7 באוקטובר ונעצר על בגידה. במערכת האתר ציינו שהמידע אודות תיאוריית הקשר הגיע מפי גורם עם "חסינות פרלמנטרית".

> הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחרי הערוץ הרשמי

המוסד התנער מדבריה של גוטליב בהודעה רשמית שיצאה מטעם הארגון: "מדובר במחזור של ידיעה שקרית. ראש המוסד לא נפגש, לא שוחח ולא זימן לפגישה את שקמה ברסלר מעולם. מדובר בפעם השנייה שבה חברת הכנסת גוטליב מפיצה שקרים משוללי כל יסוד".

לאחר תגובת המוסד, טלי גוטליב המשיכה לעמוד על האשמותיה על בימת המליאה בכנסת. "שראש המוסד יתקשר אליי ויגיד לי שלא שהייתה פגישה בינו לבין שקמה ברסלר. עד סוף המלחמה, בשקט דממה, היזהרו לכם בשמי הטוב וביושרי", אמרה והוסיפה: "מישהו פה אשם שגבולות בישראל היו פרוצים".

הקונספירציה שצייצה גוטליב בחשבון ה-X

חברת הכנסת מסרה לכאן חדשות כי "ב-7 לאוקטובר פרסמתי על פגישה בין שקמה ברסלר לראש המוסד, עובדה שנסמכה על מקור מהימן מאוד שהוא לא האתר הרלוונטי. משרד ראש הממשלה באופן תמוה, שלא לומר מדאיג, הכחיש את הדברים. מזמינה עיתונאים אמיצים לחקור על טיב הפגישה, מהות הפגישה ומה עמד בבסיסה, ולא להסתמך על הכחשה. כך חובתם של עיתונאים אמיצים ואני כמובן את שלי אמשיך לעשות. לא אתן לאף אינסטנציה להפחיד אותי".

ההודעה שפורסמה באתר

מארגון "פייק ריפורטר", שבחן את הדברים שהפיצה גוטליב, נמסר: "האתר המכונה 'עדנה קרנבל' עסק בימים האחרונים בהפצת ידיעה שקרית לפיה בעלה של שקמה ברסלר הוא סגן ראש השב"כ, וכי הוא נעצר על בגידה". "השקר מופץ באינטנסיביות ברשתות החברתיות ואפליקציות המסרים", הוסיף הארגון. "מבדיקה שלנו, בעלה של שקמה ברסלר הוא לא סגן ראש השב"כ והוא לא עצור. פייק מוחלט".

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן תקפה את גוטליב, חברתה למפלגה, במליאה וקראה לעברה "את בושה". גוטליב השיבה: "את יכולה לקרוא לי 'בושה', זה לא מעניין אותי. הדבר היחיד שמעניין אותי זה איך ננצח את מלחמת התופת".

הפופולריים