בלשכת עו"ד אמרו שיעשו כנס רציני בלי אדיר מילר - אז אמרו

בלשכת עו"ד אמרו שיעשו כנס רציני בלי אדיר מילר - אז אמרו
כנס לשכת עורכי הדין עתיד להתקיים באילת בעוד חודש וחצי. בתחילה הובעה הסתייגות מעצם קיום הכנס בזמן המלחמה ונאמר כי "אף אחד לא הולך לעשות קרנבל. כל מטרתנו היא השתלמויות עומק", אבל כעת - רשימת ההשתלמויות וההרצאות טרם פורסמה ורשימת האומנים שיופיעו? דווקא כן
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
אדיר מילר לשכת עורכי הדין כנס
צילום: .

כנס לשכת עורכי הדין יתקיים באילת בתאריכים 26-30.5. לפני חודשיים דנה מועצת לשכת עורכי הדין אודות קיום הכנס השנתי של לשכת עורכי הדין באילת ובשאלה האם ראוי לקיים אותו בצל המלחמה בעזה. היום (שני) פורסם בכאן חדשות שהכנס עתיד לכלול מופע סטנדאפ של אדיר מילר, בעוד שבישיבה שבה דנו בקיום הכנס נאמר מפורשות על ידי תמי אולמן: "אף אחד לא הולך לעשות שם גני ילדים וליצנים ואדיר מילר ותוכניות של פסטיבל וקרנבל. כל מטרתנו היא השתלמויות עומק".

הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחרי הערוץ הרשמי

רון לוינטל הביע הסתייגות מכך שהאירוע עתיד להתקיים בצל המלחמה ואמר: "מבחינת נראות שעכשיו עושים אירוע, אם עושים את הכנס צריך לעשות אותו מאוד מתון". לצד אדיר מילר, יהיו מופעי סטנדאפ גם של חנוך דאום ורותם אבוהב וכן הופעות של שרית חדד, ריטה, מרגול ואביב גפן. רשימת ההרצאות של השתלמויות העומק טרם פורסמה.

מלשכת עורכי הדין נמסר: "מדובר בפרוטוקול דיון של ישיבת המועצה בנושא במהלכה כל חבר מועצה הביע את דעתו באופן חופשי. ההחלטות הסופיות לגבי תוכן הכנס מתקבלות על ידי צוות ההיגוי תוך איזון בין התכנים המקצועיים לתכני התרבות".

הפופולריים