השר בן גביר עבר תאונת דרכים סמוך לזירת הפיגוע ברמלה

השר בן גביר עבר תאונת דרכים סמוך לזירת הפיגוע ברמלה
הנהג שנפגע מרכבו של השר לביטחון לאומי: "הפמליה שלו נכנסה בי באור אדום"
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
צילום:

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, עבר תאונת דרכים היום (שישי), סמוך לזירת הפיגוע ברמלה. השר פונה לבית החולים לבדיקה רפואית כשהוא במצב קל, ויועבר לפי בקשתו מבית החולים שמיר-אסף הרופא להדסה עין כרם שבירושלים. בנוסף, בתאונה נפצעו קל: בתו, נהגו ושניים ממאבטחיו. בן גביר ובתו ישארו הלילה להשגחה בבית החולים. עד ראייה טען: "ראיתי שהשר עבר באור אדום. לכלי הרכב שהתנגש בו היה אור ירוק".

הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחר הערוץ הרשמי

ע', הנהג שנפגע בתאונה מרכב השר בן גביר, מסר הערב לכאן חדשות בתגובה ראשונה מבית החולים: "עברתי באור ירוק, והפמליה של בן גביר נכנסה בי באור אדום". ע' שבר את צלעותיו עקב התאונה, והתאשפז בבית החולים.

בסביבתו של בן גביר הסבירו כי זו הייתה נסיעה מבצעית, וכי היחידה לאבטחת שרים במשרד ראש הממשלה היא זו שקובעת את הנחיות הנסיעה. "הנחיות הנסיעה ניתנות על ידי יחידת מגן. מדובר באחד האנשים המאוימים במדינה ורק לאחרונה נחשפה חוליית מחבלים שביקשה לפגוע בו במהלך נסיעה עם טילי RPG", מסרו מקורביו של השר לכאן חדשות.

בנוסף, לדברי המקורבים: "השר לא נוהג ברכב, ולא נותן הנחיות לאופי הנהיגה. היציאה הייתה לאחר זירת הפיגוע, כל יושבי הרכב מרגישים בסדר גמור, ועוברים את כל הבדיקות הנדרשות".

בכאן חדשות נחשף גיליון הרשעות התעבורה של השר בן גביר, הכולל 77 הרשעות, בהן שתי עבירות של חציית רמזור אדום. עוד בגיליון - עשרה מקרים בהם נתפס משוחח בטלפון בזמן הנהיגה וארבע פעמים בהם נהג במהירות מופרזת. עם זאת, מאז מינוי בן גביר לשר הוא נעזר בדרך כלל בנהגים, והוא לא היה זה שנהג ברכב היום.

מלשכת השר לביטחון לאומי נמסר: "במהלך הנסיעה מזירת הפיגוע ברמלה, רכבו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר היה מעורב בתאונת דרכים. השר בן גביר חש בטוב, בנמצא בהכרה. הוא פונה להמשך טיפול רפואי בבית החולים אסף הרופא". מדוברות המשטרה נמסר: "בוחני התנועה של מחוז מרכז פתחו בבדיקת נסיבות התאונה".

בן גביר הגיע לרמלה לאחר אירוע שבו נדקרה צעירה כבת 18, ונפצעה באורח קשה. השר אמר בזירה: "אני קורא לראש הממשלה ליישם את מדיניות ממשלת הימין - ולהיכנס לרפיח עד הסוף. הנוח'בות צריכים לקבל כדור בראש במסגרת חוק עונש מוות למחבלים".

הפופולריים