סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים בחברת אל על, שלומי זפרני, דחה היום (רביעי) את הטענות ל"חזירות" של החברה כלפי הלקוחות בריאיון לתוכנית "צבע הכסף" בכאן רשת ב.
> הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחר הערוץ הרשמי
"לא 'חגגנו' על הלקוחות", ההפך הוא הנכון", אמר זפרני. "כבר תקופה מאוד ארוכה, מאז אוקטובר 2023, אנחנו פועלים כדי למתן את המחירים, לשמר את הגשר האווירי ולהמשיך לייצר היצע מקסימלי ללקוחות".
האזינו לריאיון המלא:
הסמנכ"ל אמר כי הוא מבין את הזעם שחש הציבור כלפי המחירים המאמירים. "התסכול מאוד ברור, אבל הסיבה לו היא שיש פה מחסור אמיתי. הציפייה מאיתנו היא למה שהיה קיים טרם המלחמה. המחירים שלנו היום, שמנוהלים בצורה אחראית, מושווים למחירי העבר ולמוצרים שלא קיימים בשוק".
דוחות כספיים של אל על מצביעים על זינוק של 258% ברווחי החברה. "האחריות שלנו כלפי הצרכנים לא נמדדת בשורת הרווח, שמוגדרת על ידי הרבה מאוד גורמים - בראש ובראש העובדה שהגדלנו משמעותית את כמות הטיסות כדי לתת מענה לצורך, והתפוסה של המטוסים שלנו עלתה לשיעורים לא סבירים", הסביר זפרני.
לדבריו, "אל על אינה חברה לאומית, אך היא מחויבת ללאומיות ועושה ככל יכולתה כדי למתן את רמות המחירים".
לטענה כי בתקופת התפרצות מגפת הקורונה הזרימה הממשלה 300 מיליון דולרים מכספי הציבור לאל על במטרה להציל את החברה מהפסדים גדולים השיב זפרני: "בתקופת הקורונה אל על עצרה את פעילותה לשלושה חודשים בשל המשבר הגדול והעיכוב בקבלת הסיוע מהמדינה. הסיוע מאוד מוערך, וכל ההלוואה הושבה למדינה, שאף הרוויחה מהצעד הזה".
עוד בנושא