חבר הכנסת מהליכוד: המפגינים גרועים יותר מאש"ף ואיראן

חבר הכנסת מהליכוד: המפגינים גרועים יותר מאש"ף ואיראן
ניסים ואטורי אמר בריאיון לכאן רשת ב כי המפגינים בארצות הברית הורסים למדינת ישראל
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
ניסים ואטורי
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת ניסים ואטורי התייחס היום (שלישי) לאמירת ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע להפגנות הישראלים נגדו בארצות הברית, ואמר בתוכנית "הבוקר הזה" עם אריה גולן בכאן רשת ב כי הם גרועים יותר מאש"ף ואיראן: "הם חוברים אליהם בהפגנות שלהם והם יותר גרועים מהם. הם באים והורסים למדינת ישראל".

האזינו לריאיון המלא בכאן רשת ב

רגע לפני עלייתו לטיסה לארצות הברית, תקף נתניהו את המפגינים נגדו. "הם חוברים לאש"ף ולאיראן, מי שמארגן את המחאה מצויד בכסף רב", אמר נתניהו. ראש הממשלה הוסיף: "הם (המפגינים) מוציאים את דיבתה של ישראל בפני האומות. כשהייתי ראש האופוזיציה מעולם לא עשיתי זאת".

לאחר מכן הוציאה לשכת ראש הממשלה הבהרה להתבטאות: "כשרה"מ השתמש במילה "חוברים", הוא התכוון לעובדה שבזמן שהוא ייצג את מדינת ישראל באו"ם, יפגינו במקביל לתומכי אש"ף וה-BDS - אזרחים ישראלים - דבר שלא קרה מעולם. יש לקוות שהמפגינים הישראלים ייקחו לפחות כמה דקות להפגין גם נגד אלה ששוללים את זכות קיומה של מדינת ישראל".

אתמול התייחס ראש הממשלה בפגישתו עם אילון מאסק לרפורמה המשפטית ואמר כי "הייתה תוכנית שהייתה מעבירה את המטוטלת מצד אחד - כוח בידי בית המשפט, לצד שני - הפרלמנט. בלמתי אותה, אני רוצה איזון. אני לא רוצה שיטה שבה הפרלמנט יכול לעקוף ברוב פשוט".

ח"כ עמית הלוי מהליכוד רמז הבוקר בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב, כי אמירה זו של נתניהו נוגעת בפסקת ההתגברות. "נתניהו אמר מהרגע הראשון שהוא לא בעד פסקת ההתגברות", אמר ח"כ הלוי, "ברפורמה יש את העיקר ויש גם דברים שמשתנים כל הזמן. פסקת ההתגברות היא עניין שולי. העיקר הוא לשנות את האיזון בוועדה למינוי שופטים".

בעניין שיחות הפשרה בבית הנשיא הוסיף ח"כ הלוי כי "הליכוד מסכים להיכנס לחדר ולדון בהצעת בית הנשיא, אבל הצד השני לא", אך לא פירט מהי עמדת הליכוד באשר להצעת הפשרה הנוכחית.

הפופולריים