קרעי יצא לכנס דואר בסעודיה - ללא נציג מדואר ישראל

קרעי יצא לכנס דואר בסעודיה - ללא נציג מדואר ישראל
בסביבת השר טוענים שהזמינו את אנשי הדואר להצטרף, בדואר טוענים: "החברה לא קיבלה הזמנה להגיע לסעודיה כחלק מהמשלחת הישראלית" • ההערכות הן שבמשלחת לא משתתף אף נציג מדואר ישראל לנוכח המתיחות בין קרעי ליו"ר הדואר מישאל וקנין
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
שלמה קרעי
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר התקשורת שלמה קרעי צפוי להשתתף היום (ראשון) בכנס הדואר בסעודיה, אך אף נציג מדואר ישראל לא הוזמן להשתתף במשלחת, בדואר ישראל החליטו להשתתף בכנס באופן וירטואלי.

השר קרעי החליט להגיע עם משלחת, בשל החשיבות הדיפלומטית. אך הוא לא חשב להזמין את דואר ישראל לבוא איתו לכנס. לנוכח הביקורת התקשורתית, בסביבת השר טוענים שהזמינו את אנשי הדואר להצטרף.

מדואר ישראל נמסר בתגובה: "נציגי החברה ישתתפו השנה בכנס באופן וירטואלי, כפי שנעשה גם במקרים שונים בעבר. החברה לא קיבלה הזמנה להגיע לסעודיה כחלק מהמשלחת הישראלית״. ההערכות הן שבמשלחת לא משתתף אף נציג מדואר ישראל לנוכח המתיחות בין קרעי ליו"ר הדואר מישאל וקנין.

בלשכת השר קרעי הציגו מייל במסגרתו בדקו התכנות עם הדואר האם ישתתפו בכנס הדואר בסעודיה. בדואר טוענים כי בדיקת התכנות מול גורמי סחר אינה הזמנה רשמית מטעם לשכת השר לשלוח בכירים להצטרף למשלחת. מה גם שהדואר לא עודכן שמדובר במשלחת עם השר.

הפופולריים