תיעוד

"יעמוד בראש הסיעה הגדולה": לוין שיבח עבריין לשעבר

"יעמוד בראש הסיעה הגדולה": לוין שיבח עבריין לשעבר
שר המשפטים תועד כשהוא משבח את רפי קדושים, מועמד לעמוד בראש סיעת הליכוד בהרצליה - פחות מחודש לבחירות המקומיות
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
לוין בסוכה של רפי קדושים
צילום: .

שר המשפטים יריב לוין הגיע הערב (שני) לסוכה של פעיל הליכוד והעבריין לשעבר, רפי קדושים, שמועמד לעמוד בראש סיעת הליכוד בהרצליה. "אני כאן להבטיח שרפי קדושים יעמוד בראש הסיעה הגדולה בהרצליה", אמר לוין. קדושים אירח בביתו גם את שר האנרגיה ישראל כ"ץ ושר התרבות והספורט מיקי זוהר. 

תיעוד

לוין הוסיף: "האיש הזה שעובד בשביל כולם כל כך הרבה כל השנה, כמו שאמר הרב לאורך שנים ארוכות, אנחנו צריכים להחזיר לו ולהחזיר לו בגדול ביום הבחירות למועצת העיר בהרצליה. אני נמצא כאן היום לא לדבר על שום דבר, אלא על דבר אחד".

שר המשפטים אמר עוד כי עמידת קדושים בראש הסיעה הגדולה ביותר במועצת העיר אפשרית. "אם אנחנו לא נוותר על אף אחד, יש הסבר ויש הרבה דברים מה שקובע בבחירות לרשות מקומית היא כל אחד ואחת מאיתנו".

יריב פישר, מועמד מפלגת "יש עתיד" לראשות עיריית הרצליה אמר בתגובה: "זה או הרצליה ליברלית בראשותי או הרצליה שמנוהלת על ידי קדושים ויריב לוין. זה בחירות על החיים שלנו ושל הילדים שלנו ואנחנו ננצח".

לפי כחודש, הגיעו שרי ליכוד לכנס הבחירות של קדושים בהרצליה. בחוץ הגיעו מפגינים למחות מול קמפיין הבחירות של קדושים. בין השרים היו שר האנרגיה כ"ץ, שר התרבות והספורט זוהר, שרת ההסברה דיסטל-אטבריאן וחברי כנסת נוספים, בהם טלי גוטליב ודוד ביטן.

 

הפופולריים