ישראל במלחמה

נתניהו: גם אני אצטרך לתת תשובות

נתניהו: גם אני אצטרך לתת תשובות
ראש הממשלה אמר כי קבינט המלחמה החליט על עיתוי הכניסה הקרקעית לרצועה
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
הצהרת נתניהו
צילום: ללא קרדיט

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הערב (רביעי) הצהרה: "אנחנו בעיצומה של מערכה על קיומנו. הצבנו למלחמה שתי מטרות: לחסל את החמאס על ידי השמדת היכולות הצבאיות והשלטוניות שלו, ולעשות כל דבר אפשרי להשיב את החטופים שלנו הביתה. כל אנשי החמאס הם בני מוות - מעל האדמה, מתחת לאדמה, בתוך עזה, מחוץ לעזה".

"אנו ממטירים על חמאס אש תופת. כבר חיסלנו אלפי מחבלים", המשיך נתניהו. אנחנו נערכים לכניסה קרקעית. אני לא אפרט מתי, איך וכמה, וגם לא את מכלול השיקולים שאנחנו לוקחים בחשבון, שרובם הגדול כלל לא ידוע לציבור - וכך צריך להיות. טוב שכך, כדי לשמור על חיי חיילנו".

"העיתוי של פעולת צה"ל נקבע פה אחד על ידי קבינט ניהול המלחמה, יחד עם הרמטכ"ל, ויחד עם הקבינט אנחנו פועלים כדי להבטיח את התנאים המיטביים ללוחמינו לפעולות הבאות. כשניכנס לעזה, בהמשך הלחימה, נגבה את מלוא המחיר מהמרצחים - מבצעי הזוועות המחרידות של חמאס-דאע"ש".

ישראל במלחמה: שמות הנופלים והנופלות
הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחרי הערוץ הרשמי
כל הדרכים ליצירת קשר עם מוקדי החירום

"מאז תחילת המלחמה הקמנו 600 כיתות כוננות חדשות, גם עם משלוחי נשק רבים שאנחנו מביאים מחו"ל. שבעה באוקטובר היה יום שחור בתולדותינו. נברר עד תום מה קרה בגבול הדרום ובעוטף עזה. המחדל הזה ייבדק עד תום. כולם יצטרכו לתת תשובות. גם אני. אבל כל זה יקרה רק אחרי המלחמה", סיכם נתניהו. 

 
הפופולריים