גנץ זעם בישיבת הממשלה: "הליכוד מפר את ההסכמים"

גנץ זעם בישיבת הממשלה: "הליכוד מפר את ההסכמים"
השר התייחס למינוי נציב שב"ס, תקציב המדינה וגם לממשלת החליפים שלו ושל נתניהו לפני כארבע שנים • השר זוהר השיב: "תודה שהשתפרנו"
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
מיקי זוהר ובני גנץ
צילום: יונתן זינדל, חיים גולדברג, פלאש 90

במהלך ישיבת הממשלה על התקציב ומינוי נציב שב"ס, שנערך אתמול, זעם השר גנץ וטען "פעם אחר פעם הליכוד מפר את ההסכמים איתי", כך פורסם היום (שלישי) בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב. 

לכל העדכונים - עקבו אחר ערוץ הוואטסאפ של כאן חדשות

גנץ התייחס גם למינוי נציב שב"ס בניגוד להסכם שנחתם איתו שקובע כי מינויי הבכירים יעשו בהסכמה וכמובן גם להפרות קודמות של ההסכמים איתו גם בממשלת החליפים עם נתניהו. השר מיקי זוהר השיב: "אבל אתה חייב להודות שהשתפרנו מהפעם הקודמת".

הממשלה אישרה אתמול את הצעת התקציב המתוקנת לשנת 2024 וכ-55 מיליארד שקלים תוספת לתקציב הביטחון. הצעת התקציב כללה גם כ-9 מיליארד שקלים למען התוכנית "מתגייסים למילואים". התקציב יובא לאישור משפטי ולקראת הכנה להצבעת הכנסת עד ה-19 בפברואר. בחדשות הערב בכאן 11 פורסמו ציטוטים מתוך ישיבת הממשלה. 

השר מאיר פרוש אמר: "לקחו לי הרבה מאוד כסף. כל הממשלת ימין מלא מלא מלא מלא. מה יצא לנו מזה?! או פקיד האוצר שולטים בכסף או היועמ"שית ובג"ץ שולטים ברפורמה".

 

שר התקשורת קרעי יצא נגד שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "למה אתה מעכשיו מעלה את המע״מ לשנה הבאה. למה אתם מכניסים להריון את כלכלת ישראל למה זה טוב?"

סגן השר אורי מקלב הוסיף: "לי היה ברשות לקידום חרדים תקציב לאנגלית לתלמידים מהמגזר החרדי. כולם רצו את זה אפי׳ במודיעין עלית. פסלו לי 20 מתוך. 25 מיליון מחשש ל״כפל תקציב״ עכשיו תסבירו לי מה זה כפל תקציב. ילדים ילמדו פעמיים ABC".

הפופולריים