חושב קדימה

השר סער: לא תומך בחרם על נתניהו

השר סער: לא תומך בחרם על נתניהו
השר מהמחנה הממלכתי משנה כיוון ולא פוסל לשבת בממשלה תחת הליכוד גם אחרי המלחמה
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
נתניהו סער
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השר מהמחנה הממלכתי גדעון סער אמר היום (שני) כי הוא לא תומך בחרם על ראש הממשלה בנימין נתניהו יותר. בריאיון לערוץ הכנסת אמר השר סער כי הוא לא פוסל ישיבה בממשלה בראשות הליכוד גם אחרי המלחמה.

השר נשאל על החרמות אם הם צריכים לעבור מהעולם, והשיב שכן. לאחר מכן המראיינת חידדה את השאלה: "כולל נתניהו?", גם אז סער השיב "לדעתי כן".

 

הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחרי הערוץ הרשמי

בסוף דצמבר נתניהו הביע נכונות לאפשר לסער לחזור לליכוד, יחד עם חברי מפלגת "תקווה חדשה". זאת לאחר שקיים שיחות סגורות, ובמטרה להבטיח את המשך קיום הממשלה, גם אחרי פרישה אפשרית של יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ מהממשלה. לכך קדמה מחלוקת במחנה הממלכתי כשגנץ ואנשיו הביעו עמדה לפיה אחרי עיקר המלחמה, ניתן יהיה לפרוש מהממשלה. אנשי תקווה חדשה, ובראשם סער, הבהירו כי יש לחכות, וסער עצמו הבהיר שאין לו כוונה לפרוש מהממשלה לפני סיום המלחמה.

"הדבר כלל לא עומד על הפרק", קבע אז סער. "את הליכוד עזבתי לפני שלוש שנים, והקמתי את 'תקווה חדשה' מתוך הכרה כי נדרש שינוי במדינה. רק מהלך זה איפשר לאחר חצי שנה את הקמת ממשלת השינוי. לא שיניתי את דיעותי והמציאות רק הוכיחה ביתר שאת את צידקתן. לממשלת החירום הצטרפתי עם חברי בעקבות המלחמה הקשה והרב-חזיתית שפרצה ב-7 באוקטובר, על יסוד גישה פטריוטית. כשתסתיים המלחמה יגיע זמן התיקון הגדול בחברה הישראלית ובמערכת הפוליטית".

הפופולריים