לקראת מבצע?

נתניהו לפני ישיבת הקבינט: "היו חילוקי דעות, אבל התקבלה החלטה לעשות מה שצריך - לרבות ברפיח"

נתניהו לפני הקבינט: "החלטתי לעשות מה שצריך - גם ברפיח"
בטקס הזיכרון לחללי האצ"ל שנפלו בקרב על יפו אמר רה"מ: "נעשה מה שצריך כדי לנצח ולגבור על אויבינו"
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס הזיכרון לחללי האצ"ל שנפלו בקרב על יפו
צילום: .

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (חמישי) לפעולה אפשרית ברפיח בטקס הזיכרון לחללי האצ"ל שנפלו בקרב על יפו. "היו וישנם חילוקי דעות בתוכנו לגבי פעולות בזירות רחוקות וקרובות, אבל בסוף הדיון קיבלתי החלטה וההחלטה התקבלה", אמר ראש הממשלה, והוסיף: "פעלנו שם ונפעל גם כאן. נעשה מה שצריך כדי לנצח ולגבור על אויבינו, לרבות ברפיח".

מוקדם יותר היום נפגש נתניהו עם שורדי השואה משיאי המשואות של העצרת הממלכתית ביד ושם ואמר להם: "אם אנחנו צריכים לעמוד לבד - אנחנו עומדים לבד".  

הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחר הערוץ הרשמי

"אם אפשר לקבל את עזרת הגויים אני בעד תמיד, אבל בשואה הגדולה ביותר מנהיגים גדולים כמו רוזוולט, שאמרו לו מה שקורה באושוויץ ובבירקנאו ובמחנות המוות, אמרו לו והוא ידע ותשובתו הייתה: 'על גופתי טייס אחד ייפול כאן, לא אאבד טייס אחד' וסירב לקבל את היהודים. אלה היו מנהיגים גדולים. צ'רצ'יל, שאני מאוד מעריך אותו, ניסה לגייס את הצבא שלו, אבל הצבא שלו עשה נגדו מרד. אם אנחנו צריכים לעמוד לבד - אנחנו עומדים לבד. אם אפשר לגייס את הגויים - מה טוב. אבל אם אנחנו לא נגן על עצמנו - אף אחד לא יגן עלינו", אמר ראש הממשלה.

שר החוץ האמריני אנטוני בלינקן התייחס היום בריאיון לרשת NBC  לדברי נתניהו על כך שישראל תפעל ברפיח עם עסקה או בלעדיה ואמר: "אנשים אומרים דברים, בואו נתרכז במעשים שלהם".

כשברקע לחץ בין-לאומי הולך וגובר נגד פעולה ישראלית בדרום הרצועה, ולצד ניסיונות של המתווכות להשיג עסקה חדשה לשחרור חטופים - ראש הממשלה בנימין נתניהו הבהיר ביום שלישי האחרון למשפחות חטופים ומשפחות שכולות: "ניכנס לרפיח ונחסל את גדודי חמאס שם - עם עסקה או בלי עסקה". נתניהו אמר את הדברים בפגישה עם הפורומים "הגבורה" ו"התקווה" בלשכת ראש הממשלה בירושלים.


-

הפופולריים