מקור פלסטיני המעורה בפרטים אמר לכאן חדשות כי המגעים בין המתווך האמריקני-פלסטיני בשארה בחבח לבכיר חמאס ראזי חמד נמשכים בקהיר במטרה להגיע למתווה מוסכם לעסקה לשחרור חטופים - כך פורסם היום (חמישי) לראשונה בתוכנית "בנימיני וגואטה" בכאן רשת ב.
עם זאת, המקור ציין רק יהיה ניתן לזהות התקדמות במשא ומתן רק אם בכיר חמאס חליל אל-חיה, שאחראי על השיחות, יגיע לקהיר. לדבריו, כל עוד הדבר לא קורה אין פריצת דרך במגעים.
המקור ציין כי חמאס ממתין שישראל תשלח משלחת לקהיר ורק אז יזהה רצינות מצדה בנוגע למגעים המתנהלים כעת. לפי שעה לא הודיעה ישראל על כוונתה להוציא משלחת כזו.
