-
האקדמיה לאן: חלק 7
נשאל מה יש ומה אין ביישומון ה-zoom שחלחל במהירות גם ליומיום האקדמי וכיצד הוא משפיע על התנהגויות המרצים והתנהגויות הסטודנטים. מה יכולה האקדמיה ללמוד מתקופה זו, מה היא יכולה לאמץ ומה לדחות, וכיצד תוכל להטמיע שינויים טכנולוגיים בעשייתה השגרתית אחרי הניסוי הקיצוני שיצרה מגפת הקורונה. עם דוקטור ליאור זלמנסון- 52 דקות
-
האקדמיה לאן: חלק 6
נכיר את תחום ה-EdTech, נלמד כיצד אפשר לשלב טכנולוגיות בחינוך ולהקפיד על למידה משמעותית. נשאל מהן מטרות המלמד ומטרות הלומד, כדי שנוכל לוודא שהן לא נפגעות במרחב הדיגיטלי-חינוכי. נייבא שאלות מהחינוך בבתי הספר לחינוך האקדמי, וננסה להסיק מסקנות מזירת בתי הספר על הזירה האקדמית. עם אבי ורשבסקי- 50 דקות
-
האקדמיה לאן: חלק 5
נציג את אחד האתגרים העיקריים הניצבים בפני האקדמיה: הציפייה ממנה להכשיר אנשי ונשות מקצוע ולשלב אותם בשוק העבודה והתחושה כי אינה עומדת בציפייה זו. נכיר מסלולי הכשרה והשמה שהתפתחו בשוק הפרטי ועומדים בציפייה זו, ונשאל האם וכיצד נכון לאקדמיה ולמסלולים אלה לשתף פעולה. עם רועי ציקורל- 50 דקות
-
האקדמיה לאן: חלק 4
נלמד על האוניברסיטה הפתוחה - מוסד אקדמי ששינה את אופני הלמידה המקובלים במוסדות ההשכלה הגבוהה. נחשוב כיצד אפשר להמשיך לשנות את אופני הלמידה כך שיספקו חומר למחשבה, יאתגרו את הסטודנטים והסטודנטיות, ובו בזמן יהיו נגישים יותר ולא יאבדו את מרכיבי הלמידה החשובים. נעסוק בשאלות מהן ההשלכות של השינויים על הלומדים, המלמדים, ועל מטרות האקדמיה. עם פרופסור אורן סופר- 48 דקות
Loading...